- Min fox kille och jag



-  Madicken spenderade några timmar  med sin pappa i dag
så jag och kenny hade en hel dag tillsammans.

Först var vi ute och han visade massa tricks med skaten hans.
Sen begav vi oss till affären köpte lunch .




Kennys lunch vart en pirog och en festis.
Mammas unch en coke och en couscous lax sallad med advocado dressing till.

Efterätten beståd av munkar samma som Homor äter sa keny och höll på garva i hjäl sig.

Låg ute på gården under äppelträdet och myste
läste
kikade pokomen korten .




Bambi låg i vagnen och  sov så skönt i 2 timmar innan det var dags  för hennes mat.





Hann med en Loppis runda där vi bor innan den skulle stängas igen.

Hittade en fin trä korg och en liten nalle björn till Bambi.,

En väska till mig.

snygga  gardiner.

 Glasdjur för 1 kr styck till min samling ;).





 Sen då Madicken kom hem fikade vi
och mata fåglarna.
Sen kom älsklingen hem och spenderade 2 och en halv timme ensam med Bambi.

Jag och dom stora och Laleh begav oss ut på cykeltur eller kidsen iallafall
Jag gick med Laleh,

Gick ner till Thomas surrade och alla vänner var där drack massa kaffe,.
Madicken lekte massa med Amanda och kenny med dom andra grabbarna.


sen vart det hemfärd vid 21.00 hem och amma ;)
Hungrig tjej som ville äta jue ;)

Tack  alla för en fin kväll igen.


 En annorlunda kenny.



Kääärlek

Kommentarer
Postat av: Petra

Hej i värmen ser ut som ni oxå haft det bra kram snygga gardiner hehe ja har lika;-)kram

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Petra : Puhh värme men i dag blåste det en hel del så det fläkta ba ;)

hahahhaha vist var dom inte varje dag man finner så snygga saker på Loppis ;)

2008-06-02 @ 18:34:10
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback