- Min princess Buddha är sjuk :(

33467-7105


- Älskade lila hjärtat är sjuk :(

Vakna halv tolv var vaken till halv sex i morse :(
vagga henne i två timmar men så fort jag   la ner henne vakna hon.
Inget dög inte ens bröstet ?!!!??
snorig hostig men inget snor kom :(
Hosta så mycket att hon spydde upp slemm :(
somna vid halv sju vila till  halv åtta klev upp med kenny som skulle till skolan och allt.
Madicken fick vara hemma i dag hade ingen möjlighet att lämna henne / att han e lite hostig
dumma baciller.
Är det bara jag som jämt klarar mig ?


 Kom nyss från läkaren inge fel   inga röda öron inget  i munnen
 sa att det bara vara en liten förkylning,
Men att vi ska ha henne på uppsikt.
Lyssnade på hjärtat lungerna med inget som helst rossel.


 Hon vägdes och mättes med :

* 66.5 cm över havet
* 7,520 gram tung ;)

Min älskade princess Buddha ;).


 Köpte hem en Ena go mjölkfri gröt med då hon kan ha oturen att vara mjölkallergisk som  mig.
( Läkaren ville  ta picktester )
Hoppas inte.


Gick  föri apoteket och köpte lite sen 
 gick vi mot hembygdsgården i detta blåsiga norrland.
Nu ligger hon utslagen sover i vagnen ;).


klockan 17.00 kommer Bjästa tanten och hämtar hem sin valp
bara en kvar den hämtas i morgon ;)




Käääärlek var rädd om varandra

Kommentarer
Postat av: Kristin

Stackars liten, är inge kul när dom små är sjuk´! Krama Bambi från oss!

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Kristin : Man blir ju så maktlös :(

Kram på er från oss :0)

2008-05-07 @ 23:06:49
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback