- Mot sundsvall

IKEA PS BRUM Barnfåtölj


- Blir en sundsvalls tripp i morgon
Jag älsklingen Bambi och Madicken.

Ikea hägrar mm ;)
ska  kika efter lite fint  till Bambi  bla.

Kenny kommer vara med pappa i helgen.

Hoppas på lite fina fynd.
Lovar att visa bilder sen ;).
Älsklingen ska köpa bildelar på biltema.


sitter funderar om barret ska färgas eller inte ;)
Typiskt mig komma på såna saker så sent !!!!



Givetvis stannar vi på gotta huset hiiihihihhihiihi.
GOSIG MARSVIN MjukdjurGOSIG KATT Mjukdjur




- Ähhh det bir en hårfärgning  ;)
Lika bra det så jag slipper fundera så mycket.



Kääärlek respekt.


Kommentarer
Postat av: Görel

Hoppas Kenny får en bra helg med sin pappa!! Kram.

2008-05-08 @ 21:44:45
Postat av: Petra

Hoppas ni hittar mkt fint i morgon ;-)
kram

Postat av: Kristin

Vad kul med Ikea, hoppas ni får en bra dag! Kram

2008-05-09 @ 09:51:54
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Görel : det hoppas vi med :(!!!!!

Petra : Yes vi hittade en del jag köpte grodsetet till Engla en present från Bambi ;).

Kristin
Yeeees det vart en soft dag
hihiih,
Hoppas att ni hade en
lika
fin dag ;) ?

2008-05-10 @ 00:39:14
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback