- My day and i love it

33467-7333


-   Kära läsare :0)

Nu är jag hemma  igen
elelr det har jagvarit en timme.
Hnnit byta löja amma
gett fika Madicken
hängt en tvätt
vart ute med hundarna
plockat upp shopping
skitit hahahah ;)




Dagens  på schemat var att fixxa mina naglar.
Innan det sprang jag på second han :0)
Fynda lite.

 Efter det så  mötte älsklingen och Bambi  upp mig gick igenom Lindex och Hm .
Sen softa  vi på Mac d med en snack wrap och en ahlgrens bilar glass och en liten coke,
Thomas med kids joina oss med.

 En härlig dag med andra ord.


Kärlek.

Kommentarer
Postat av: Veronica

var har du köpt klockan?

2008-05-20 @ 20:48:07
Postat av: VintageRetroPrinsessa

veronica ur och penn finns i vitt oxå.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback