- My legs keeps going and going



- Var ute  en promenad med ambi i vagnen och Madicken cyklandes sen  lämna hon cykeln hemma för att gå.
Malin tog  Bambi i vagnen ;)
Jag gick åt och  drack ja hahahhaahaaha ;).

 Kom in 22.30
Madicken somna vid 23.00 längsta hon vart uppe.
skönt kanske man får sovmorgon i morgon ? eller inte hahahhaha ;)


Gick till hembygdsgården Madicken plockade blommer och jag maskrosblad till Pingu och Bolliompa ;)
Bambi somna soft att bli dragen i vagnen så där.
När vi kom  bytte jag bara blöja amma henne 2 ggr i soffan sen somna hon i min famn.




Min lotta på bråkmakargatan min egna bus Madicken som pratar hål i skallen på en i bland med alla fråger
eller hur Malin ?




Dags att gå ut med dom 2 fyrbenta ;)


Kärlek

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack för en underbar kväll =) Hade riktigt mysigt sådär ute å gå =) Du är guld värld jessica <3

Postat av: Fröken M,

trädkramare är för goa alltså!

2008-05-25 @ 21:47:24
URL: http://allstarflashback.blogspot.com
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Malin : Tack det samma riktigt skömt att vara ute och gå och få en massa frisk luft ;).

Tack Vännen :0)



Fröken m : ja verkligen ;)

2008-05-26 @ 10:29:39
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback