- Så där mjukt och skönt vs chill out

33467-7342


- Tyget ni ser ovanför  hittade jag i dag för 10 kr
det är ett gammalt överkast som Bambi ska få ha i vagnen sin / bilstolen om man åker på kvällarna.
Jag fullkomligt älskar det
Precis som jag vill ha det .





 Bild 1 : Tisha kenny second hand.

Bild 2 : Snygg hood tröja med chiil out tryck  ( Till lotta på bråkmakargatan hahahah )

Bild 3 : Svarta snyga kavat sandaler till Bambi nästa år.
En liten klänning / linne. och det finaste påslakanet.

 Bild 4 : genomskinligt lacl liten hllo kitty väska att ha  i  min väska bra att ha små prylar i .

Bild 5 : Finaste klänningarna till Bambi att njuta i  till sommaren.

Bild 6 : Shorts keny blir ev dom på avslutningen,
exxakt hans stil detta var todays på hm priset 49,50:- som hittat.

Bild 7 : På Lindex fann jag detta oerhört snygga  Bamse  set i mjukaste flanell till Bambi så klart.


Just nu sitter Madicken med sina vänner simon och Milla och kikar  Bollibompa, sen skulle dom upp spana in Madickens rum  hihihii  sitte så tyst så sött.
Pratar med varandra imellanmåt.




Kärlek

Kommentarer
Postat av: Anna

Helt ärligt vad jobbade du med innan du blev mamma ledig? Jag menar du shoppar ju hela tiden!

Sjukt mysig familj för övrigt (:

2008-05-22 @ 14:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback