- Xzibits son dog 11 dagar gammal



Rapparen Xzibit, 33, är i sorg. I måndags dog hans 11 dagar gamla son Xavier, till följd av hans för tidiga födsel den 15 maj.  

"Pimp my ride"-stjärnan skrev i sin blogg sent på måndagskvällen att hans lilla pojke föddes med trasiga lungor och att hans liv inte gick att rädda.  

- Den senaste veckan var extremt svår för honom eftersom hans lungor inte var tillräckligt starka att hantera syre på egen hand. Xavier gick bort imorse, och jag måste berätta för er alla att det är onaturligt för en förälder att begrava sitt barn.  

Den sörjande fadern passar även på att be alla föräldrar där ute att ta vara på tiden med sina barn:  

- Var tillsammans med era barn om ni har några, skydda dem och visa att ni älskar dem varje dag när ni vaknar och ser dem. Man kan ha all materiell förmögenhet i universum, men det går inte att jämföra med att ha sin familj.




  11 dagar fanns du
elva dagar tryggt med mamma och pappa
elva dagar kämpade du
sen klarade din kropp inte av mer.





 Var rädd om dina barn
vårda dom ömt
det är det finaste och vackraste du nåsin kommer att få.



Kommentarer
Postat av: sessan

Usch, jag ryser. Finner inga ord!

Postat av: Petra

Fy så otäckt.. Här sitter man med sin lilla och inser verkligen vilken tur man har att hon är frisk! Man ska verkligen vara tacksam!

2008-05-27 @ 19:11:20
URL: http://tutu.blogg.se/
Postat av: elina

Så tragiskt : (

2008-05-27 @ 22:10:01
Postat av: Linda Bunn

Min starka mamma

Min mamma är så stark, det säger faktiskt alla

Men i ensamhet om natten har jag sett hennes tårar falla

Under sömnlösa nätter kommer jag tassande på tå

Hon vet inte att jag är där för att hjälpa henne förstå

Lika ändlöst som strandens vågor och hennes smärta

Jag vakar över min starka mamma som alltid bär mig

i sitt hjärta.

Hon bär ett leende, ett leende som hon tror hon döljer

Men genom Himlens dörr ser jag tårarna som följer.

Min mamma försöker att hantera döden

för att hålla mig kvar

Men alla som känner henne vet att det är

den enda möjlighet hon har.

När jag vakar över min starka mamma…

genom Himlens öppna dörr

försöker jag förklara att änglar skyddar mig nu

så som hon gjorde förr.

Men jag vet att det inte hjälper,

eller lättar bördorna hon bär,

har du möjlighet, gör ett besök…

och visa att du håller henne kär.

Vad hon än säger… hur hon än mår

Min starka mamma har ett hjärta, för alltid fullt av sår.



Mamma älskar dig Cieran, till månen och tillbaks.



We have a beautiful angel

In heaven high above

A beautiful beautiful angel

We were blessed to love



Linda



2008-05-27 @ 22:10:35
Postat av: VintageRetroPrinsessa

sessan :S



Petra : ja man ska verkligen inte ta saker för givet i den här världen.



Elina : min mitt i alt så sägs det att allt har en mening ?



Linda Bunn ; Den finste komentaren jag nånsin sett på evigheter,

Rös till när jag läste

fick lov att dra upp läsa om 3 ggr,

så vackert,



Tack för alal fina kommentarer du skriver,

Önskar att du hade haft en blogg

vill veta så mycket mer om dig / er.



ha det finast



Mvh Jessica



2008-05-27 @ 22:20:24
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback