- You are stupid




- Kalla er vad man vill men torr bakom öronen ordet existerar inte längre.


 Ni vet stefans så kallade ex sm skulle flyttat för flera månader sen men ännu ej flyttat ?
skulle ju hålla sig  långt bortafrån min son
Och detta vet kennys  pappa om.
Men liks förbannat då vi ringer till kenny
 så sitter dom i bilen och  ska åka   en bit  till hemligt uppdrag ?
dvs kenny vet ingenting
Hoppas verkligen att det är hans nya cykel.
Dom kunde ju inte åka i går för domhade ju inga pengar ?
har dom ingen lön som alla andra .
Utan stefan skulle ta sina vunna poker pengar för att köpa en cykel till sin son ?

Anyway ringer upp kenny han sitter ensam BAK i bil fan ?
som gått sönder 5111 ggr minst
 BAK ?
Han är åksjuk säger att han mår lite illaoch har sagt detta til stefan
vet ni vem som sitter fram istället `?

Jo det ska exet ?
Whats up with that liksom ?


Han är 8 år  åksjuk och din son och du tillåter att han  sittr bak TROTS
att han påpekat att han mår lite illa ?
Va fan är världen på väg.

Ens barn som ska betyda allt för en

Nej viktigare att låta exet sitta framma som sitter skriver anonymt nätterna igenom på   min blogg att hon ska döda mig / mina kids och detta verkar  stefan kennys pappa nu accptera några vecker efter ?

Hallå kille är 28 beter sig som   en treåring i trots ålderm
Fatta man kan inte vara alla till lags
Men vi hade en överenskomelse ATT MARLENE EJ skulle komma i närheten UTAV kenny.
Du brister i allt.
Kommer att gå vidare med detta ännu en gång.

Det är varanan helg du ska ha han ca 4 dagar i månaden inte ens dom dagarna kan du sköta dig ?
skamligt för  fan

Inte nog med att killen måste sova med kläder hemma hos er för att han fryser ?
 Har man fan inte råd att he upp värmen ska man fan inte bo i hus.



Så många chanser jag gett dig  til att finnas där för kenny dom där fyra dagarna
 gång efter gång förstör du mitt förtroende för dig.

Du är som en gammal  bil man kan fan inte lita på dig fr  5 ören.
 Inte nog med det du ringer sms jät från jobbet till oss så fort jobbet slutar är du tyst som en mus
iga samtal inga sms till kenny
Får du inte för exet eller,,?


 Vakna upp till verkigheten och inse vad du har inte vad du hade
 snart kommer det  vara försent ännu en gång.

Min son ska inte behöva lida pga  av 2 förvuxna babysar som inte  ens kan skilja på ditt  / mitt.


Grow UP







Kennys  bil kudde är hemma
sitter han utan som vanigt i bilen ?


som en  djäkla parodi på dum dummare fast in the real life.


Stefan har fått restriktioner utav polisn / social rätten att MARLENE icke ska vistas i närheten utav kenny
vet aldrig vad såna människor är kapabla till
 det är inte bara mitt förtroende du bryter
utan allas.

Tror du nånsin kenny kommer vilja komma tillbaka till dig umgås med dig ?
Efter alla svek du utsätter han för ?

Han är smartare än du tror.



 inte nog med det nu vägrar  han svara i telefonen / stängt av kennys mobil så att kenny ej kan ringa  oss
Hur normalt är det på en skala ?

Så fort du får lite hett  och du ej får som du vill beter du digvärre än en baby
likt en jätte baby goooggaggagagagagga,



F F L



Bara 3-4 timmar till sen är han i säkerhet.

Älskade du

Kommentarer
Postat av: Flisan

Fan, vilken cirkus. Jag skulle inte våga lämna bort honom. Jag hade haft konstant magknip.
Skriv hur det gått sen.
För nu har jag magknip=(

Postat av: Flisan

Fan, vilken cirkus. Jag skulle inte våga lämna bort honom. Jag hade haft konstant magknip.
Skriv hur det gått sen.
För nu har jag magknip=(

2008-05-03 @ 14:09:51
URL: http://metrobloggen.se/beingfelicia
Postat av: Karin

Usch, nu är jag orolig. Jag kan inte förså, man kan väl inte födas utan hjärna!? Eller vissa kanske bara har en som är ett tomt skal.

2008-05-03 @ 14:33:43
URL: http://metrobloggen.se/KarinE
Postat av: cia

Shit vilket kaos. Hoppas att han kommer hem snart till er. Så han få lite vettiga människor runt sig. Tänker på er. Uppdatera så man vet hur det gick!
Kramar Cia

2008-05-03 @ 15:24:54
URL: http://liteomallting.blogspot.com
Postat av: anna

Usch stackars liten. Tragiskt att hans pappa inte inser vad han går miste om genom att bete sig sådär....
Ett barn är en gåva, det finaste i världen. Skamligt!

2008-05-03 @ 15:58:45
URL: http://annatje77.blogspot.com/
Postat av: Sinitta

Han dög i alla fall att para sig med...

2008-05-03 @ 16:55:20
Postat av: Liv

Det är så härligt att DU iallafall är en mamma som skulle dö för sina barn o säkert döda för dom också , du verkar vara en skitbra mamma .
Som alltid har koll på sina barn , köper god mat osv till dina barn , köper fina nya kläder o leksaker osv , you rock måste jag säga :)

2008-05-03 @ 17:04:33
Postat av: Linda Bunn

Jag brukar säga så här, apropå den där kommentaren om att duga att para sig med....

" Vilken idiot som helst kan skaffa barn, men det krävs en riktig man/kvinna att ta hand om dom :)"

Ps. Det finns ju oftast en anledning att ett ex är just ett EX och inte en nuvarande!

Ha en toppenkväll!

Lindabinda

2008-05-03 @ 18:21:37
Postat av: JD coke

Skriv och berätta sen hur allt har gått. Följer din blogg dagligen och du är GRYM! Håller tummarna för att Kenny inte blivit alltför åtsidosatt nu dom har dagarna.

Kram!

2008-05-03 @ 19:25:27
URL: http://jdcoke.blogg.se/
Postat av: Petra

Hoppas ni har det bra nu där hemma,just precis ett ex är ett ex ;-)Hoppas att Kenny mår bra och det gick bra med cykeln kram på er.

2008-05-03 @ 21:14:33
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se
Postat av: Görel

Du verkar vara en underbar mamma! den där jävla kommentaren om att han dög att para sig med...Va fan, du är väl inte den enda separerade föräldern här i vårt land. Som tur är har vi svenska kvinnor den rätten i alla fall. Att göra oss av med inkompetenta svin! Kenny verkar tack o lov ha en fin manlig förebild i Bambis pappa! Hoppas att han slipper fler såna tråkigheter med sin pappa, han verkar ju tänka med det han har mellan benen!!
Kram på Er allihopa!

2008-05-03 @ 23:19:06
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Flisan :
Tyvärr är det så
attjag vet att hans pappa älskar han över allt annat
men han försöker vara alla till lags men det lir bara fel i slutändan :(
Enligt han
hade han kastat ut hans ex men hon klänger sog fast
rint han och
är enbart ute efteratt förstöra relationen mellan kenny / stefan
Nu är han i säkerhet det
är jag tacksam för.

Karin : ja vem vet eller så dör hjärnan ut vid vissa tillfällen :S

Cia : ja nu är
han hemma i säkerhet ;)
stor lycka.
Känne rmig inte hel utan min busiga pojke hemma.
Han e ju
den andra mannen här hemma ;).

Anna : ja
man ska vårda
sin relation till sina barn ömt det är det absolut vackraste bästa underbaraste som finns.

sinitta : Fins en orsak att det är ett ex eller hur ?
Long way a gooo

Liv : tack för din fina kommentar.
Eftersom mina barn är hela mitt liv gör jag allt
som står i min makt för att dom ska ha det
finast ;)

Jd coke : He is home and alive och happy över hans nya cykel.

Petra _ Hallå hallå vännen.
Han e så glad över sin nya cykel det riktigt lyser i hans ögon av lycka.

Lindabunn : klockren kommentar ;).

Görel :
hahhahahah
en itterfitta den där sinitta
;) hahahhaha .
Ja tyvärr verkar det inte vettigare
vet att kennys pappa har en förebild homer och han har liten jordnöt till hjärna med skal på ;)

2008-05-03 @ 23:47:07
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback