Heyyy alla coolingar ur Bambi 5 mån perspektiv

33467-7235


-- Yoooo alla mammas läsare
Idag tänkte jag berätta om min dag.

Jag vakna till liv efter att mammas alrm på mobilen gick.
Jag sträckte på mig och skratta.
Pappa kom och busade med mig.
Sen bajsa jag
då fick jag en ny blöja.

 Sen fick jag  vara med när storasyster och storebror klädde sig
sen klädde min pappa på mig och  mamma ammade mig slurp slurp HÄRLIGT.

sen fick jag hänga med pappa i sängen så mamma kunde  sminka sig
göra ordning kenny Madicken mina syskon.
soft hänga med pappa han är rolig sen killas hans skägg.


 Sen var det  på med ytter kläder
jag bara skratta kännde på mig att i dag är det inte som alla andra dagar
Bilstolen stog redan framma då mamma bar ner mig  ahhh soft åka bil.


  Hängde på mammas arm medans pappa var ute med hundarna ;)
 vi packade inför dagen
sen att mina leksaker las i  min skötväska aha.

 sen  satt vi i bilen och lämna syrran på dagis.


 Jag skratta jollra i en timma.
Med tutten i munnen har kommit på efter alla månader att den är rätt god att ha  i munnen en stund.
När jag valna upp hörde jag mamma pappa surra surra surra  detta eviga surrande
men jag blir glad av att höras deras röster då ler jag mitt bredaste flin så att tänderna syns,
Ja jag har ju fått 2 bissingar där nere för  över 2 månader sen.
Mamma säger det gör ont då jag gnager på hennes bröst men jag bara skrattar ;)

 sen stannade vi till  min mage kurrade
 woow  varmt käk det bästa  nu tycker jag om att  nypa mamma när jag äter det är ju s mysigt,
Fick en ny blöja
och vi fortsatte vidare
Mamma hade en konstig bur i  bilen med hunden ?


Undra vad som ska ske här då tänkte  då jag.


 Mamma   skrek att hon såg massa fina hästar
 fan kan hon aldrig knipa truten eller föresten min mamma är rolig
 i bland blir jag trött av hennes surr då brukar jag somna till.
Men jag hör  henne ändå ;)


 Sen fick vi kliva av  och mamma gick med hunden
jag kikade från pappas Axel.
 Himla pill hund sen bajja han oxå.


Sen fick vi träffa en gubbe han var kines och hette chong Lama  jag bara glodde på han och undra vad  han ville mig.


Sen in i bilen  igen.
Vi stannade till på okänd ort  nämligen Dannero
Ja fick  mat i bilen
  när jag låg där mot mammas bröst slet jag tag i hennes halsband och knyppla med
men det fick hag inte göra med så jag slet tag i hennes linne i stället.


Sen gick mamam pappa och jag in.
ahhh mat åt mamma  och pappa
massa nya okända röster
Jag satt i  min bilstol och dregla ett tag inna jag fick komma  upp och se vad som fanns på bordet
massa mat himla grisar.


 Sen fortsatte vi hemåt genom alla fina landskap.
Jag hörde min hund morra titta till han då vart han tyst som en mus
Mamma pratade fjantigt med han hela vägen.
Himla mamma han e väl ingen baby som mig heller ?


  När vi var hemma fick jag en ny blöja soooft.
Mat i gen jag tycker om att äta förstår ni det är ju så gott.
sen fick jag leka lite
Sen åkte vi igen.
Utan hund.


 Jag satt titta ut och gnagde på en leksak och filosoferade.
Mamma skule shoppa på stan så ja fick vara med pappa och hämta linser
såna man har i ögonen jag har allt  sett det.
Sen fick jag åka med pappa till farmor och visa hur söt   jag var.

Sen åkte vi hämta mamma på stan
hon hade massa påsar som hon kasta in i bilen
det prasslas ju alltid så mycket
Åhh en leksak en ny spännande undra om man kan äta på den ?


När vi var hemma fick jag testa min nya gröt utan mjölk.
  Åhhh den här gröten
jag smakade iallafall för att göra  mamma lite glad.

Sen fick jag spana när mamma och pappa åt mat hemma.


 Sen pussa mamam mig och jag vart själv med pappa  en timme.
Nu sitter jag  här
 med nybytt löja jag bajja
  och gnager på en leksak och tittar på mamma som bara knapprar på datan.




 Kärlek från en liten Bambi.





Pssst ska få följa med syrran och mamma upp och duscha sen 
and i just loving it ;)

Det  låter så mysigt.


33467-7236


Sitter i farsans knä och leker med en leksak ;)

Kommentarer
Postat av: miian

tack för dina rader igår =)
va roligt du sktivit Bambi,verkar som du haft en bra dag,massa mat om inget annat ;)
Och inte alla som får träffa en kines som heter Lama ;)
Kram

Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Oj, så mycket lilla sötnosen hade att berätta!

2008-05-14 @ 20:07:30
URL: http://TUMADRE.blogg.se
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Miian : Inget att tacka för bara kul att skriva.
Läser ju din blogg varje dag så självfallet skrir jag en rad eller två.
hahah nää vi hade en findag ;).

Tumadre :
hahhahaha ;)

2008-05-14 @ 21:40:42
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: madde

Hon e bara så ljuvlig!!!

Kramis

2008-05-15 @ 08:28:33
URL: http://www.elliesdagbok.blogg.se
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Madde : Tack tack
och åter en massa tack ;)

2008-05-15 @ 09:49:50
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Madde : Tack tack
och åter en massa tack ;)

2008-05-15 @ 09:49:57
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback