klockan är 00.25

33467-7124


- Jippi kayyyyyyyeeeey mother fuckers ;)


  We are home ;).


 Pigg som en lärka fick sova sött hela natten.
Ammade bara en gång ;) succe.



 " Marlene nej han pratar ej i telefon för att du ej ska höra
han är smart han skickar sms
 pga utav att då måste lägga dig i   mitt liv stefans liv.
Inse att vi har ett barn tillsammans mer än så är det inte jag är lycklig med min Älskling "

Vi har en son tillsammans och vi har "rätt " att prata om det som berör kenny.
Tragiskt att han inte ska kunna prata med mig och måste skriva sms pga utav att du måste veta / höra allt.
Snälla  bara för att du bryr dig om din son låt mig visa min kärlek för min son.
Genom att ringa han då han  är med sin pappa  varannan helg / att jag stefan pratar i telefon
vi är vuxna människor, vi hör hemma i vuxen livet på den fronten.

sandlåde nivån  lämnade jag  i tidigt stadie ;) !!!!!!!!


svartsjuka / avundsjuka klär ingen  människa!!!


sitta kommentera om min shopping och mina naglar
visst tär det att inte ha en egen karriär ?
Ett eget liv.
Man kan inte leva sitt liv genom andra.

 Det är så logiskt alla fattar utom du
du har inte en aning.!!!!

shame on you.







 Bambi skrattar och busar med nya boken ;).



Käääääärlek.


skriver om dagen i morgon ;)


Kärlek Respekt


Kommentarer
Postat av: Katarina

Spännande ser fram emot
morgon dagens bloggning.
Är en hängiven läsare utav din blogg.

sitter här och håller tummarna och önskar att inget ont händer eran son kenny.
Måste vara oerhört jobbigt för ett mamma hjärta släppa i väg sin son
till ett hem där allt är kaos,
Bor en sjuk människa. som inte kan acceptera ett just eran fina son kenny finns.

Hoppas på en massa uppdateringar
här i morgon.

2008-05-10 @ 01:37:26
Postat av: Petra

Jobbigt för er :-(men hoppas ikea var lyckat o birsta city wiiihoo stor kram jag o alex ska ut ensama idag härligt.

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Katarina : Yeeees
börjar med lite uppdateringar snart ;)
Joo tro mig
det är ens ett under att jag släpper i väg han varanan
helg.
Vill att han ska
få umgås med sin pappa
trots att detta exet sätter köper i hjulen för deras relation :(

Ha det finast och din för din kommentar

Petra : Skrev ang
det på msn !!!! Människan snokar
dagligen här
kennys pappa måste sms mig för att han ej kan ringa oss pga utav
att han ska höra / veta allt.
Hotar med att stänga av stefans / kennys mobil telefon hahhahah herregud,

Tur att sms finns då stefan kan sms
utan hennes närhet
men ska det behöva vara så när man har barn ?
sms varandra ?

Yeeeees vi hade en toppen dag ;) finaste vädret och allt.
Hoppas att
ni får det finaste vädret du och Alex ;)
Kram kram

2008-05-10 @ 10:28:32
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback