- Amen dra mig baklängen , wonda why they call you bitch


- Torsdag gnistrande snö sol och kyla.
Höll på att försova oss varför är det så skönt att sova på morgon kvisten ?

Har nageltid i dag och Bambis farmor skulle haft  henne en timme ca men
nu vart det inte så
smart att säga det i sista sekund fan allt ska man  fixxa själv med allt.
Har fixxat skjuts och barnvakt,

ska spana efter mitt Mulberry lancome läppglans om det finns inne
ska unna med det i tidig julklapp eller nåt.

Ska handla mat mm med en kompis
Tack för att du ställer upp
du är guld värd.

Jag hatar människor som dig fattar du inte det
du vet ju fan inte ens vilket djävla ben du ska stå på
Vuxen människa men slickar mammas röv.
Falskhet växer  och frodas inte i min värld mer fatta det nån djävla gång trångsynta djävla apa.


skönt med nya naglar  och tur att 2 pac hjälper en när man är förbannad

Nä nu ska vi åka ska bara smörja in lill snuttan mammans hjärta.
Älskar dig baby.



 


God jul alla tomtar

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Nu har NelloLi Lotta skickat Leeloo´s nya hoodie, bilder finns att skåda ;-) Hihi..

Postat av: mamma

Hoppas du hittade det du ville på stan,men vad är det som händer???? Du måste vara rikitgt upprörd för att uttrycka dig så, vi kan väl höras kram mamma**

2008-11-20 @ 14:35:26
Postat av: Görel

Förstår att du blir arg! Du verkar annars vara en kvinna med stort tålamod och ha nära till skratt, men man kan inte alltid orka ALLT själv!

Styrkekramar!!

2008-11-20 @ 14:40:07
URL: http://gorelb.blogg.se/
Postat av: jimmy

kan du sluta skriva en massa skit på din blogg hela tiden .är det det enda vettiga du kan göra eller ? ta tag i dej själv ioch ditt eget liv inan du skriver skit om mig och min familj .du är ju helt otrolig och dej har man varit med tänker inte sjunka till din nivå men det finns en hel del jag skulle kunna skriva om .så sitt inte där och tro du är så bra människa jimmy

2008-11-20 @ 18:19:00
Postat av: Anonym

Gud vilken dålig stil av farmorn! !!

2008-11-20 @ 19:13:34
Postat av: Linda

Vinn Sally Hansen produkter hos mig;)

Var med vettja!

2008-11-20 @ 19:41:06
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: voguevintage

kolla gärna in min vintagebloppis :)

2008-11-20 @ 20:05:38
URL: http://voguevintage.blogg.se/
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Madeleine hii hii jag såg det på hennes blogg hur söt som helst jue ler :0)



mamma : Nu vet du ju varför ;))))



Görel : Precis den som retar den björn som sover ;)



Anonym ; ja mycket !!! Inget att göra nåt åt :=)



Vintage ska spana ;)



2008-11-21 @ 16:33:37
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback