- Bebis isbjörnen chack




                                                 




- Chack luftar sina lurviga  ben ute i den förata riktiga snön hemma i Moliden nu i helgen.
För er som inte hänger med är detta  mina hundar Balla och Lalehs valp från sista valp kullen.
Han är den sötaste vitaste puffigaste snöbollen ni kan tänka er.

I veckan hoppas mamma och pappa att du kommer och hälsar på lill sötis.
Det är altså min mamma och låtsas pappa och lillebror Terry som är stolta ägare utav chack.





Han är en liten kopia av sin pappa hiii hiii.

Kommentarer
Postat av: Rabarberknopp

Men herreguuuuuuuuuuuuuuuuuud Jessica!!! Har adrig sett en så söt hund!! Ser ut som en Bichon Frise fast lite "lufsigare"!!!Allså jag måste ha!!!!!!!!!Vet du om man kan hitta liknande blandning nånstans? Vad är han blandad av? pudel?Helt underbar!!!!! KRAM

2008-11-17 @ 18:42:02
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Rabarberknopp : Det är bichon frise dvärg pudel kingscharles.

Tyvärr vet jag ingen uppfödare på just dessa :=)

sötaste valparna ever alla köpare vi harhaft på valparna är otroligt nöjda över dom små liven :=))))



Ler :=)))

Postat av: Anonym

Oh myyyyyy... fan vad snö! Ne nu är jag glad över att jag bor nere i gnällbältet! :D

2008-11-17 @ 20:00:09
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Anonym : tsssss nä är ju mycket finare än grått och trist tacka vet ja snön ;)

2008-11-17 @ 20:37:16
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: mamma

Visst är vårat håriga "barnbarn" socker sött?! Vi bara älskar honom den lilla hårbollen. Terrys stolthet............

2008-11-17 @ 22:03:56
Postat av: mia dh

Ooo vad härligt med snö, trist vinterväder i Stockholm. Ha det fint:)

2008-11-18 @ 13:34:14
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback