- Betydelsefulla saker




- En del tävlar om vem som har mest skor
vem som är smalast
snyggast snabbast etc... what ever gör det er lyckligare .

Det som gör mig lycklig  är  att veta när jag lägger mig och vaknar på morgonen att jag just jag Jesica 28 år är mamma till tre underbara barn.


Vi har Kenny en skol kille  full med hyss älskar att pyssla ha egen tid med mamma
sporta spela tv spel. väldigt känslig kille.
Älskar att skruva ner saker  ;)

Madicken : Tjejen som INTE kan vara i från mamma 24/7 är det mamma som gäller kolla vad mamma gör  och apa efter
väldigt snäll och söt när hon sätter den sidan til.
BESTÄMD ord och inga visor  undra vad hon fått det i från ?
Älskar att pyssla men bara om mamma är med ;).

Bambi : Allas lilla charmtroll älska hip hop hårdrock och suga på mammas tuttar
busig charmig och en riktig solstråle.
Mammig.


Tre olika individer men  ändå samma.
Känner samma kärlek för dom alal tre
en varm enorm kärlek som växer varje dag.


Att vara mamma  är ett heltids jobb och mina barn går före alla andra saker.
Jag lever här och nu och kan vara lite överbeskyddande.



Jag somnar med ett leende och vaknar med ett leende tack vare er mina älskade barn min energi mitt liv.

Ni är luften jag andas.



Käääääärlek från  Jessica stolt mamma till tre friska barn .




Dags att dra dom ropar där nere ifrån på mig hör Bambi säga maaaaaaamaaaa maaaaammmmmaaaaa.

Peace

Kommentarer
Postat av: mamma

Tänkvärda ord min dotter...........självklart skall du vara stolt över alla dina barn det är jag oxå men som mormor. Dom är fantastiska på sina egna vis eller hur?

2008-11-04 @ 21:44:13
Postat av: anna

Så fiiiina ord....!

Känner likadant för min lilla sessa.

Det bästa i livet ;)

Postat av: Malla

Åh så fint skrivet. Tårarna rinner längs kinderna, känner verkligen din kärlek till din familj. Det är inte varje dag man hör folk säga så, men med dig känns det ärligt och genuint. Vackert. Kärlek.

2008-11-04 @ 22:08:57
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson
Postat av: la mami

Så söt stora flickan är samma busiga blick som mamma ha ha. Visst är det bästa som hänt att bli mamma många brukar fråga om jag inte ångrar att jag var så ung. Aldrig jag är en stolt 27 årig mamma till tre underbara barn ha ha. Ha det underbart med din härliga familj, hoppas att jag får tillbaka en helhet någon dag:) Kram kram

2008-11-04 @ 22:14:26
URL: http://lafamilja.blogg.se/
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Mamma Tack för kommentaren ;).

Ja alla har dom härliga temprament ;)



Kram kram Ps skorna kom tillbaka snacka om att man blir glad weeehooo.



Anna Åhhh :0)



Malla : Sötis, det jag upplever med mna barn min familj är enormt.

Älskar dom varje sekund.

Tack tack tack.





La mami : Hii hiiiii sötis, ja hon är lite samma lika mamma ;).

Hoppas helheten befinner sig snart :0)

Det är du värd !!!!

2008-11-05 @ 09:12:07
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Jill

Väldigt fint skrivit. Och viktigt.

2008-11-05 @ 10:47:50
URL: http://wegerup.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback