- En lycklig onsdag med lite sömn massa kärlek och en underbar vän



- Hallå världen  sitter här mätt och belåten efter en god tacos  middag.
Bambi och jag har suttit läst lilla Anna  och Långa farbrorn en nakenfis som sitter skrattar  och pekar i boken.

 Åkte ju in tidigt till stallet med Malin, fick äran att ta ut waffe
Malin sa att jag skulle ta det lungt och frågade om jag verkligen vågade då waffe kunde vara lite  framåt då han skulle ut
Men ut med mig var han lugn som en filbunke  pssade mig ett flertal ggr överallt.
Mys läpparna.
Vill oxå ha en egen häst.


Sen begav vi oss i ett snöigt norrland  med bil mot stan.
Drog en  grymm shopping runda jag är såå nöjd så
ska ladda ur kameran så får ni se ;)


Lunchen åts på syster yster jobb me lajki ;)
Tillsammans med min fina vän Malin.
Finaste du .

Först tänkte jag bjuda på gårdagens  och barnens nya skor :)
Ibland som mamma hinner man inte med allt och då får man lägga datan på sidan :0).

Bambi var vaken mellan 3.30 och 5.30 i natt känd emig lite zombie lik i morse ;)
Men med lite smink och frisk luft trollas allt snabbt bort.



Kääärlek en lycklig mamma och fru ;)

Pssst har fått ett underbart paket i dag som jag tänker blogga om i morgon om ni kan vänta ;)


Pssst på bilden är det bambis diadem som hon ska ha då hon fyller år :)
och en underbar liten mini tavla jag köpte i går till mig själv ;)


Och med detta vill jag säga att alla är värdefulla på sitt egna sätt.


Du vet väl om att du är värdefull
Att du är viktig här och nu
Att du är älskad för din egen skull
För ingen annan är som du

Det finns alltför många som vill tala om
Att du bör vara si och så
Gud Fader själv, han accepterar dej ändå
Och det kan du lita på

Du vet väl om ...

Du passar in i själva skapelsen
Det finns en uppgift just för dej
Men du är fri att göra vad du vill med den
Säga ja eller nej

Du vet väl om ...




Kommentarer
Postat av: Malin

tack för idag =)

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Malin . tack själv snygging

2008-11-28 @ 13:26:13
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback