- Follow the leader



- I dag slet jag fram mina gamla godingar att satte på fötterna perfekta att traska i när man bär en Bambi :0)
imjukaste skinn med söta bollar på som Bambi gärna sliter  tag i .

Innan   jag hade min nageltid var  vi på stan en snabbis ;)
Malin köpte ett skärp och la undan en klänning och köpte leggings.
Jag hittade lite andra stuffs ;)



Min lyckade second hand shopping tunt stickad mössa till Madicken  tomte till köks fönstret ;)
och 2 helt underbart mjuka skinn tenntråds armband.
Ljuvlig second hand shopping.

 Doftljus och hårfärg hm.

 2 klänningar i fem myror är fler än fyra elefanter serien ;)
söta va ? Julklappar till Madicken och Bambi.
Ny liten nappflaska med isbjörnar och nya sockar Bambi.




Min nya snygga mössa :0)
Inte vill man frysa om öronen heller.
sjysst häng brun med guld trådar i nästa gång ska jag spana om det finns en svart ;)
Måste fylla garderoben med lite snyggt till mig själv oxå ;)




Står fotar mig då Mallan testar kläder Lindex ;)


Peace

Kommentarer
Postat av: Karin

Grymt snygga skor Jessica! Ha nu en bästingfredag! Kram

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Karin : Thannnx spannx ;)

ha det najs du med :0)

2008-11-21 @ 13:53:34
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: mamma

Dom där stövlarna gillade jag skarpt.............kram banan från mamma

2008-11-23 @ 12:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback