- Helg mys testa jacker vinterkläder




- Hallå världen
 här i kalla norrland ska vi kolla så att ala vinter kläder sitter bra och dra fram en massa påsar med massa nya  varma vinter kläder.
Madicken har testat nya jackan som jag köpte och den var torr i dag
riktigt snygg  på ;)
Ett fynd blir supersnyggt med pälsmössa till ni får kika sen.

Har nyss ätit frulle eller för 30 min sen sent yeees då Bambi vakna 10.00 sov som en stock hela natten ;)
Hon älskar verkligen att mysa innan man ska lägga sig och få massage :0)
så det  kan jag verkligen rekomendera alla andra barnfamiljer ;).


Madicken vakna 9.30 :0)
Klev upp  åt 2 clementiner innan i kom ner och åt frulle med henne.


Så till att börja med ska vi testa alla overaller jacker mm.
Sen ska Madicken åka med pappa  till farfar och åka i pulk backen :0).

Kenny är på badhuset då han har pappa helg som kommer dom hit då dom ska lämna kennys kompis i Bjästa där vi bor ;9
så du hinner jag få en skymmt av kenny kanske han behöver byta kläder eller nåt :0).


Har ni för er denna lördag ?


Kommentarer
Postat av: Felicia - Amerikansk Fotbollsfru

Nej men gud vilken raring!

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Felicia : Hii hiii ;)

Mammas lilla going ;)

2008-11-22 @ 14:37:49
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Felicia : Hii hiii ;)

Mammas lilla going ;)

2008-11-22 @ 14:38:44
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback