- Jag är en tuff brud i lyxförpackning en tuff brud i lyxförpackning



-  Fyllde på med mina absoluta favoriter.

Lancome Mulberry blues  älskar färgen och doften ja hela alltet ;)
En favorit som alltid är med mig vart jag än är.

Små OPI handkrämar att ha i handväskan .

Bioterm fick jag ;) stammis hahahha :0).

Dior black show. grymt bra mascara fick med en liten dior väska med sidenband och ögonskuggor från dior.

Kändes mysigt att packa in dessa nyheter / godingar i sminkbagen :0)



Kääärlek.


Har du nån absolut smink produkt du ej klarar dig utan om dagarna ?
Tell me !!!!

Kommentarer
Postat av: Karin

Mascara från Lancome, Hypnose. Helt klart den bästa mascaran jag provat, har använt den i två år nu ungefär, överger den aldrig.

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Karin : Alltid kul när man hittar nåt som verkligen faller en i smaken :0)

2008-11-28 @ 12:43:06
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback