- Jessica testar löshår




- Oj Oj Oj vilka paket som trillar in i min låda :0)
som lilal julafton varje dag nästan.

Förra veckan trillade ett mjukt hårigt paket från
www.happyhair.se ner i lådan.

2 olika clip on set fanns i paketet i min svarta hårfärg givetvis.

Som ni vet hade jag löshår  innan  som jag själv limmade dit och bytte ut var fjärde månad.
Var dock lite trixxigt att dona med allt själv ;)
Men heter man Jessica så kan man  dock föredrar jag att nån annan hjälper till.

Men vill du slippa allt klet med lim och bara tillfälligt vara fint i långt hår rekomenderar jag verkligen dessa set.
Bara att clipsa på under sitt egna hår klart.
För att det ska fästa bättre kan man tuppera / spraya just där man ska sätta fast löshåret .
sitter hela dagen tills du själv väljer att clipsa bort det ;).

Varför inte köpa detta till  julfesten / nyårsfesten ?

spana in sidan för mer info om hår priser mm.

Jag är supernöjd med mitt :0)

Tack Happy hair.

Mvh Jessica med långt hår i bland ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback