- Kaffe med choklad och grädde och saffrans bullar

                                


- Men visst hade jag turen att få sushi måste varit snäll ;).
Tom en scrubbning  på ryggen fick jag ;).
Efter   maten som vi njöt av och en skön dusch medans Bambi sov  begav vi oss ut på promenad.
stannade till och handla ingerienser till lussebullarna ;) som hör och häpna min duktiga man ska baka nu :0).

På affären fick man dricka kaffe med choklad  med vipsad grädde gott i kylan.

Dom stora är uppe har myskväll med japansk tecknad film.
Popcorn och karra och is melon vatten .


Bambi åt nyss en stoooooor portion gröt och äppel och blåbärs pure.
Duktiga tjejen.

Jags ka smaka degen sen iallafall ;)
Det är ett måste då man bakar.


 Käääärlek Mamma Jessica


UPDATE 20.00 han bakar citron  kesella muffins och en sockerkaka.
Och inte nog med det en chokladkaka med nötter i  woooohooooo
tror ni jag lär snaska ikväll eller ?
Svalen är fylld med massa goda julmustar hihiihihi ;)

Kommentarer
Postat av: Madde

men gud så gott!!!! Nu blev jag gottesugen....

'kramios

Postat av: Malin Harju

Vilken karl du har, tjejen! :)

2008-11-29 @ 09:27:51
URL: http://ekoblogg.blogg.se/
Postat av: elle

Vilken man som bakar så!! Och vad gott! Mums!

2008-11-29 @ 12:07:29
URL: http://princesselle.blogg.se/
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Madde : Hii hiii ;)

ja han e duktig i dag vart det kladd kaka igen ;).



Malin harju : Yeeeees han vill man inte direkt byta bort ;).



Elle : Yeees han är den bästa ha det finast

2008-11-29 @ 20:38:25
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback