- Min Röda k runda i dag Bambi och hans vänner




- I skylten på röda k såg jag dessa HELT djävla sprillans nya kavat skor med tillhörande NYA fårskinns inlägg för 30 kr
så dom köpte jag direkt så Bambi kan ha sen.
Sen en Bambi bok 2 pix ;)



NY kofta med avtagbar päls krage
Päls mössa fick både för 30 pix ;)

  10 kr styck . Byxor Bambi. Mössa pch manchester kjol Madicken :0)


Under 90 pix som hittat ;)


Nu blir det mat till kidsen
Potatis
Brunsås
Biffar
morotsstavar
MJÖLK.



Käääärlek mamma Jessica

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Päls? Jag som trodde att du var djurvän.

2008-11-03 @ 18:50:43
Postat av: Malin

Vilka fynd du gör :)

Postat av: Sandra

Åhh va fin den koftan var =) Vad är det för märke?

2008-11-03 @ 21:07:55
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Pernilla : Har du hört ordet Oäkta ?

Ja jag tänkte väl det ;).



Malin : Tack :0).



Sandra b young ;)

2008-11-04 @ 08:59:02
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Annelie

e så jävla avis på er röda K som verkar ha hur mkt bra fynd som hellst. Vill oxå ha en så bra här, våran har nada :(

2008-11-04 @ 12:06:08
URL: http://almondine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback