- Morning glory



_ God dagens alla bloggisar  och alla vänner som läser :0)

Fredag och det är riktigt kallt ute  i norrland snön ligger vit kvar på backen.

Idag kommer mamma med den här sötnosen :



I dags bjuds det på smoothie här hemma
Den godaste av dom alla ;)
Dvs the top off the line
Jag och Madicken ska samarbeta med smoothien ;)
Den kommer bli grymt bra hoppas bara att mormor tycker om den nu då ;)



Peace love and understanding !!!!!

Just ja bilden på bilden är det mitt nya doftset från indiska
har dock redan ett hemma men 2 skadar aldrig då man bor stort och vill att det ska dofta gott ;)

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Det är riktigt kallt här i Borås med, men inte så mycket snö, lite vitt på makren bara :)

Postat av: Malin

Åh den där lilla figuren ser ju ut som min raring :)

2008-11-21 @ 11:18:01
URL: http://mychoice.devote.se
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Dress like a princess : najs med snö kan man göra snö änglar ute :0)



Malin : ja visst var han en bischon frise ?

:0)

2008-11-21 @ 13:28:28
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: mamma

Ville bara konstatera att jag gillade smoothisen jätte mycket tack Jessica och Madicken för ett bra sammarbete...........och tack för allt det roliga i påsarna och jag har friserat till blommorna som nu står i mitt matrumsfönster!

2008-11-23 @ 11:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback