- Nya änglar i mitt hem



- Jag älskar mina nya ängla som åryder hemmet vart dessa tre från second hand i går.
Hittade  en fin köks soffa men tyvärr ryms den ej i vårat kök så jag fick titta och njuta ;).
Tre nya änglar hittade jag iallafall :0)

 Kenny hittade en egen mugg att ha sin varma choklad i  ;) och en liten skål till Bambi.Påslakan i grönt med fyrklöver till Bambi.




En till välkommen skylt som hänger i ena hall fönstret, har även en likadan på utsidan av huset för ett varmt välkommnande t hem till oss ;)

Nu vakna Bambi Puss puss

Kommentarer
Postat av: mamma

åh vad avis jag blir på alla dina fynd vad gäller änglar, vill ju oxå hitta sådana............kram

2008-11-08 @ 10:40:45
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Mamma : Hiii hii finns en hel del fint inne där nu :0)

Vi får åka in nån dag och spana ;)



Kraaam :0)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback