- Nya saker har flyttat in



- Gårdagens shopping .

En liten husa tomte bor i vårat sovrum och håller vakt.



På lindex finns dessa stickade moccasiner  med söta Bambi på.
Lillasyster matchar storasyster ska bli  julklappar av dom båda ;) 99 kr styck.
Mysiga att ha hemma eller på dagiset.

 Köpte lite  hud produkter till världens bästa pappa :0) och ett lumene serume till min egna hy
i en fin glas flaska i rosa ;).

  På vila hittade jag snygga knähöga sockar. Dom gråa bars i dag :0) till en av mina nya VILA klänningar ;) Älskar verkligen VILA.
Kanske man ska jobba där ;)Jag har ju skillsen ;)

 Inne på hårsalongen attityd fann jag fynd hiii hii red ken till älsklingen och kenny.
Ett grymt bra rengörande schampoo till mig själv vart det oxå.

 Lite fynd röda k

 skinn päls mössa for me.

 På indiska vart det doftljus och jul papper att slå in alla julklappar ;)

 second hand fynd bla en ull mössa Bambi fina tjocksockar brun plysh tröja rosa rått polo röda mjukisbraller princess fleece filt Bambi

 Dinosarie som går och låter kenny i julklapp

 sindy påslakan Madicken  tröja Bambi bruna shorts till kennys inne gympa.

 klänning till mig second hand

 Calvein klein sjorta köptes till älsklingen så han kan vara snygg til jul och Bambis födelsedag :)




Peace nu tv mys  med en nyduschad Bambina :0)

Kommentarer
Postat av: Kristin

Dom där moccasinerna från Linde såg jätte härliga ut dom måste jag också kolla in. Jag håller med dig Vila är jätte bra, finns alltid mycket snyggt där. Kram

Postat av: Görel

Gud vad mycket fint du har hittat!

På vår second hand butik här i Sjöbo finns bara tråkiga kärring och gubbsaker!

Ha en fin fredag!

Kram

2008-11-28 @ 07:16:29
URL: http://gorelb.blogg.se/
Postat av: *Sofie*

Vad fina saker du köpt!!!

bambisockarna var ju bara för söta!

Trevlig helg=)

2008-11-28 @ 08:05:57
URL: http://mizzsofie.webblogg.se/
Postat av: Madeleine

Varje gång jag är på stan och ser nåt med Bambi på så tänker jag på dig ;-)

2008-11-28 @ 09:19:47
URL: http://www.muppsan.com
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Kristin dock var minsta storleken 22- 24 men man kan ju alltid ha dom sen till dom små :0)



Vila är verkligen en favvobutik ;).



sofie Tack alltid kul att hitta fina saker :=)

Ha en superfin helg på er.



Madeleine : Hii hiiiiii du tänker på mig ofta då hihiiihihiihi ;)

2008-11-28 @ 09:39:13
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Görel : Tack våra är fyllda med allt möjligt oftast fyndar jag en hel del fina saker jag är mycket nöjd med så det känns riktigt kul :=)

2008-11-28 @ 09:44:32
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback