- Rädsla



- Mammas lilla hjärta har skadat sig.

Älsklingen var ute i förgår sprang med hundarna vid kyrkan
det snö och var mörkt
hundarna springer alltid lös och busar och har sig
Rätt var det är hör han ett KLONG och en marschall trillar ner och  nedanför står en omskakad Balal och ruskar till sig.
Det visar sig att han hade sprungit rätt in i marschall hållaren  i sitt glädjerus av att springa lös.

Dom komer hem han är som vanligt och Jimmy berättar vad som hänt.

satt kollade insider var några minuter kvar varpå jag sen skulle kolal så inget hade hät med han
det första jag ser är en blod rand på ca 2-3 cm sen har dom rödare och tjockar blod än oss
en rand alldeles under ögat :S
Det visar sig att det spruckit upp av kylan.

I går på morgonen när hundarna skulel ut kom Laleh direkt men ingen Balla ?
Springer upp kollar vart han är då visar det sig att han  sover  varpå jag trodde han dött.
ruskar om han och han gäspar hahahhaha

Min älskade Balla.

Just nu ser det bara ut som en katt klöst han och det är en tunn tunn sår skorpa.

Glömm nu inte att mina hundar är som mina barn :0)
så man skulle kunna  säga att vi har 5 barn hihiihhhhi.



För över 8 år sen kom du till oss liten som en kattunge
lurivg som en nypermanentad tant
Du slickade på mig och ville alltid ligga intil mig.
Grisörat du hade var större än dig själv.
Du sov under mitt täcke ihoprullad som en liten boll.
Du var så liten så liten nästan mindre än en kattunge.
Vi delade våra vardagar tillsammans med en nyfödd kenny.
i Feb fyller du nio är och är lika busig nu som då.
Du är speciell och jag älskar dig oerhört.
Du finns alltid där ger värme och kärlek.


Till dig min älskade Baltazar.



Käääärlek Mamma Jessica





Kommentarer
Postat av: Petra

Sötis vovven du har då;-)tur det gick bra ändå.kram Petra

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Petra : Hallå Hoppas att ni är friska och krya ????

2008-11-28 @ 12:45:09
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Alina

Trevlig helg! :)

2008-11-28 @ 12:49:06
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Alina : Detsamma detsamma :0)

2008-11-28 @ 18:15:20
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: mamma

"mormors" lilla hjärtegry,,,,tur att det gick bra och vi får kelas ordentligt nästa gång vi ses hälsa Baltazar det!!!! Han betyder mycket för mig med den lilla godingen

2008-11-29 @ 14:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback