- Underbara energi mys onsdag



- God eftermiddag :0)

Idag har vi haft full rulle hela dagen :0)

starta med att följa med kottarna till skola dagis med hundarna som busade i snön.
Medans Bambi låg  sov med pappa.

Sen gick jag upp la mig brevid söt trollen  innan Bambi vakna.
Vi låg myste i sängen och jag amma henne innan vi klev upp och fräsha till oss.

Vi bestämde att åka till stan  och farmor skulle ha Bambi en stund som vart 2 och en halv timme alldeles själva på stan.
Vi hann med att äta en god sopp lunch på uh.

 


Underbar sallads och sopp lunch med supergott nybakat bröd :0)
Nektarin jucie helt underbart gott.

Han med en hel del på stan.
Mysigt att gå på stan själva hålla varandra i handen och pussas hihiihi ;).

Köpte en Ängel till bambis farmor att ha smycken eller två på :0)
Som tack för hjälpen att hon tog hand om bus Bambi
som hade varit en ängel ;)




 ha en underbar onsdag kväll.

Här hemma blir det risgryns gröt som älsklingen tillagar för han är den enda som inte bränner vid den ;)
sen smoothie till :0)
smarrigt värre
perfekt avslut på en underbar dag :0).



Käääääärlek.


Nån som vill se shopping bilder ?

Kommentarer
Postat av: Tess

Dina stövlar är sjukt snygga! Var har du hittat dom? Din blogg är skön btw:)

/Tess

2008-11-26 @ 17:18:07
Postat av: ak

Klart man vill se shoppingbilder :-D

Postat av: heidi

gud vilka söta skor. <3

2008-11-26 @ 18:05:03
Postat av: mia

vilka snygga stövlar! Tomte gröt här med idag. Hoppas du haft en bra dag!

2008-11-26 @ 18:05:11
URL: http://mariakalinka.blogspot.com
Postat av: Malin

Super söta skor!:)

2008-11-26 @ 18:24:16
URL: http://mychoice.devote.se
Postat av: Karin

Älskar dina skor jag med! Inte ensam om det märker jag :] Jag vill se shoppingbilder! Ha det bäst!

2008-11-27 @ 09:48:14
URL: http://softness.blogg.se/
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Tack alla ang skorna :0)

ska jag vara ärlig vet jag ej vart dom kommer i från tror wedins om jag inte minns helt fel ;)





shopping bilder finns och det kommer mer för er som vill se :0)

2008-11-28 @ 13:34:12
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback