- Vi delade en chai latte på stan och gick och kollade julklappar




-  Åkte ju till stan i dag då kenny kom hem från skolan och hade  fått sitt fika som innebar clementiner och banan och blåbärs soppa.
Packade hans bad kläder då han ska få vara med pappa i helgen igen  hans pappa ville det nämligen ;)
Och kenny tackar inte nej då han älskar att vara med sin pappa :0).

 Medans Jimmy och Bambi firade farfar ( Bambis )
Gick jag och kenny på stan vi delade på en chai latte och spanade in massa butiker dvs han spanade vad han ville ha i julklapp ;).
Skulle ner till röda korset  då kenny ville kolla på alla pussel där men tyvärr var det stängt inför julmarknaden i morgon :0)
Så inga fynd vart det där inte ;).

16.45 vart Kenny hämtad av sin pappa i stan   han åkte direkt från jobbet som är nån mil i  från ;)
Bättre att han hämta upp han i stan   där tjänade han in 5 mil ;).

Fortsatte mitt spanande på stan och hann med att shoppa lite ;)
Mest lite små julklappar till kidsen men även lite saker till moi ;)
Jag kallar det fredags lyx ;).

Sen vart jag upphämtad i stan och vi åkte handla  på willys ;)
Sen hem åkte till grillen köpte en funbox  till Madicken som vart lämnad av sin pappa där och 2 stora strips menyar med smällt ost till dom vuxna ;).


 Haft en toppen dag .=)

Kom fram 2  yngre brudar och frågade vart jag hade köpt mina braller ;)
Hade mina sk lack leggings ;)


Kärlek.


Nån som vill se på shoppingen ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback