- Lek mer med 5 kg




- Ett 5 kg paket hade vi att hämta  ut i dag från
www.lekmer.se
oj oj oj vilka grejjer helt galet.
Totalt gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalet.


Detta var i :

  Fishe price leksaks telefon Bambi och en Brio sköldpadda , han är ju hur söt som helst :0)

 Kenny fick Lego som man kan bygga ferarri bilar med snacka om en lad kille som kommer öppna sina paket på julaftonen :=)  en   trevligt dvd spel vi kommer att ha mycket nytta av då han älskar djur :0)

 Madicken fick en Ariel docka som hon pekat på i butik och velat haft ;)
En fe klänning som är hur söt som helst behöve rjag säga att jag har glada lyckliga barn på  julaftonen ?


 Helt galet hur dom kan skicka så mycket till oss :0)
Jag tackar och bockar det hjärtligaste , det får mig att vilja rensa ut mer till rädda barnen .


På tal om rädda barnen ska ni få se mit gåva brev jag fick  i veckan :0)
sånt gör en verkligen glad :+)



Så skynda in på www.lekmer.se  för att hinna få dina julklappar i tid ;)
bara att klicka hem gobitarna till kidsen.



Kääärlek Mamma Jessica

Kommentarer
Postat av: Malin

Vilken lyx. Hur kan du få allt det där? :)

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Malin : INte jag guld klimparna till barn ;).



Ha det finast kram kram

2008-11-11 @ 11:41:47
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Malla

Joline har också en sån där telefon. De första veckorna grät hon som en galning så fort hon såg den men nu gillar hon den skarpt.

KRAM

2008-11-11 @ 17:33:03
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Malla : MOhhahaaahhahahha Bambi gillade ICKE ljudet på durrandet haller men nu går det fina fisken :0)

2008-11-11 @ 17:48:21
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback