- I mina påsar



- Har ju glömt att visa lite new stuffs ;)
Var tom mamma som kom på det hahahah ;)

Anyway Fix tröja  till Bambi i julklapp eller på ett års dagen fina bambi sockarna  hittades och dom har hon hunnit att använda ;).
Fräck jeans kjol till Madicken i julklapp med  söt hängande katt ( Märks det att Madicken älskar kläder som sin mamma ??? skulle inte förvåna  mig om hon vart modell som äldre så fin som hon är med sina moves.

2 mjuka toffler   till mig att ha  hemma mysa runt i  ( mamma det var dessa jag menade  Från lindex  med alla saker )





sprang ju in en snabbis på röda korset julmarknad och fann 2 nya vänner att pynta med :0).

Ett RETRO örngott och en Gant skjorta ( som älskligen nu stulit ??? Hmm ska ju ha den som klänningen hahahaha .)




Sötisarna vaktar ena vardagsrums fönstret ;)


Älsklingen fixxar med biffar som  vi ska äta lte ikväll och i morgon hihihi ;)


Peace and love !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback