- Är det så här känns och va lycklig




-  Att se dig nära
 du ligger där tätt intill
jag känner värmen när du andas
 du rör dig dina ögon är slutna
ibland öppnas dina ögon
är det för att kolla om mamma är där ?
Dina ögon sluts snabbt igen
Du ligger där tryggt inlindad och varm
 Vänd mot mitt håll.
jag väljer bort en del av sömnen
bara för at kunna kolla på din lilla  kropp
Min kropps fylls av värme
Lyckorus

Lycka att vara mamma till den underbaraste lilla  varelse !!

Lycklig mamma Till en av dom vackraste barnen som finns Bambi RETRO Princess.

Kommentarer
Postat av: Martina

Va fin sida du har. Har du gjort den själv eller har du fått hjälp? Det finns så mycket kul att göra med sin blogg om man bara kan:-). Ha en bra dag.

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Martina Tack. Jag har valt designen själv fått hjälp av en super fin tjej länk finnsnere på sidan :=))))



ha det finast

2008-10-24 @ 11:29:51
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback