- Det snöar i mitt vinterlandskapet




- Det snööööööar ute
snö snö snö snö snö snö.

Har lite bråttom nu på morgonkvisten.
ska åka 10.00 ska vara läkaren med Bambi 10.40 kolla hennes eksem  prick test mm.

Älsklingen ska göra av med present kortet han fick av oss i  present.
Och jag ska spana second hand och sen blir det fika på stan ;).

Mysigt värre.



Madicken ska  vara med papap och åka till tandis.
Kenny ska till tandis i  morgon med mig :0)


Käääärlek. medans snön yr ner.

Tofflor från Bobux i stl M

Bambis nya men begagnade bobux toffler bruna med helikoptrar på ;)


Pssst håll utkik en ny täving startas i dag eller i morgon ;)

Glömm ej vara med om att tävla om keb skincare produkter här på bloggen !!!!

Kommentarer
Postat av: mia dh

Å vad mysigt med snö, jag hoppas på en vinter med mycket snö detta år.

Ha det toppen idag.

Postat av: VintageRetroPrinsessa

2008-10-28 @ 14:00:44
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Mia d : Ja men den snöade bara en snabbis i morse sen avtog det :0)

men här uppe brukar det ju kunna braka ner :0)



kram på dig :0)

2008-10-28 @ 22:48:41
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback