- En dag tillsammans med min 5åriga Madicken



- Mamma knäpp kort på oss här utanför affären så dom kan se att du är min mamma
säger Madicken till mig innan vi ska  in på röda k i morse vid 9.30
mitt söta hjärta.

 spanar ut över stan.

   

 


Det åts nasigoreng och sallads buffe och dracks cola på kina.

sen vimmla vi vidare på stan.
Madicken fick en litet mini leksaks marsvin dvs en marsvis baby
som var med överalt
han drack cola smakade maten fick lite soya på nosen följde med in på toan och tvätta tassarna.
När han ej var uppe i det fria och vart pussad på låg han tryggt i Madickens lilla ficka och värmde sig ;)
Han har fått namnet Råttis dexter ;)

Tack Malin för allt i dag toppen mysigt och toppen kul för Madicken.


Jag är så lyckligt lottad att jag får vara din mamma min lilla skrutte plutta.


Av Hennes pappa fick hon i dag sin alldeles egna cd spelare
på den snurrar det skön musik ur vid läggdags.

Perfekt då  man ska pyssla att ha musik nära då dom har sina rum uppe.
Massa fina presenter har öst in till våran Madicken.


För fem år sen låg du nära mig i min sjukhus säng.
hade gjort ett kejsarsnitt  och valde bort all form av smärtlindring.
Hade en ris påse på magen medans jag ammade dig och banka i väggen av smärtan.
Det var bara vi på rummet och jag luktade mig till sömns av din goda baby doft.

Vi mot världen.

Mamma älskar dig.





Kommentarer
Postat av: Malin

Tack för idag =)

Det va trevligt =)

Hoppas madicken blev glad över presenterna =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback