- En sak männen ska undvika nakna




- Hannh graaf listar tre saker männ ska undvika nakna .

Ena satte sig på hjärnan och jag garva som fan :

TOALETTEN :

Det är något ynkligt med en naken man som sitter på toaletten.
Man vill bara klappa  på honom men samtidigt springa därifrån ...



hahhahahahhahahahha ;)






 Tisdag och vi har skinande sol, barnen åt frulle och sprang omkring och skvätte mjölk på varandra ?
Överskottsenergi efter att  ha sovit ?
Gick till dagis med Balla i släptåg,  han sitter snällt utanför dagiset då jag lämnar Madicken.

Det är så himla kul att lämna Madiken på dagiset nu  då hon kommit in i rutinerna har en massa fina vänner som ropar och vill krama henna då hon kommer sånt känns i mamma hjärtat.


Älsklingen och Bambi ligger uppe sover ?
Direkt när lill prinsessan vakna måste jag upp och amam innan ena bröstet sprängs ;)
Blir en  go frulle  tror det blir rostat för min del ;).


Ikväll ska vi fira Filip som fyller 4 år stora killen.



Tills dess kärlek Resepkt.



 Glömm inte att bli medlem här om ni snabbt och enkelt vill ha gratis presentkort på Hm och Gina tricot :0)

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=29302


Väljer hm själv så man kan shoppa till kidsen ;)


Peace

Kommentarer
Postat av: Petra

Alltid kul m kalas hur går det med din kamera?kram

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Petra : den lever wiiihooo ;)

2008-10-07 @ 21:31:44
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback