- Gårdagens drog upp börsen.




-  I  går  var jag ju in och lämnade Låne kameran som dom inte ens hade kvitto på ;)
Tur man är en ärlig människa.

Väl framme i kassan såg jag detta erbjudande 4 gigs minne 99spänn som hittat så var den i min väska :0).

 Nicke nyfiken nappar till Bambi.

 Lindex kläder till Bambi och Madicken.

  Vila kläder till mamman ;)

  strumpbraller Exit Bambi och en Brun vatten tålig jacka till våren ;).

  

 Gårdagens second hand VS Röda k fynd.

 Slime till kenny som man gör själv, sen valde han en liten mjukis krokodil.
Päls sak till Bambi som älskar att mysa.

Bamse tröja till Madicken.
Tjocksockar till Bambi. LEGO till Bambi i present.  Jeans till kenny att ha sen.

2 Gamla fina klänningar till Madicken.


Hade en toppen dag i går.


Käääärlek Mamma Jessica

Kommentarer
Postat av: Anonym

Här har många samlats som blivit lurade http://thejosie.blogg.se/2008/october/omg-orka.html#comment

2008-10-31 @ 12:19:02
Postat av: mamsen

Johooooooooooo, Nicke nyfiken var min favvo när jag var barn hahahahaha.......älskade böckerna med honom.

2008-10-31 @ 12:45:35
Postat av: Görel

Åh vad fina kläder du hittat till flickorna på Lindex! Dom har så fina kläder!

Ha det gott.

Kraaam

2008-10-31 @ 21:47:45
URL: http://gorelb.blogg.se/
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Anonym : Thannx.



mamsen : hhahah dom hade en nicke nyfiken gul had på second hand kanske nåt du skulle vilja ha ?? hahahha.



Görel : Tack dom har verkligen en drös med fina kläder :=)

Ha det finast kram

2008-11-01 @ 10:51:33
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback