- Gårdagens lilla shopping



- Gick in på hemtex då vi var i stan i går.
Hittade fina servetter till Madickens 5 års dag :) med prinsess kronor.
Och en annan servett med höst motiv som passar då älsklingen fyller år.

En ny mjölk kanna till kaffet inhandlades oxå ;)
Ska inviga den på älsklingens  dag ;).

 Monster pyjamas och 3 pack monster troser till Bambi i julklapp :0)

 YEES snacka om lycka då jag såg att nån lämnat tillbala em myrer är fler än fyra elefanter hooden i just den storleken Madicken  ville ha  ( byxorna införskaffade jag i veckan )
LYCKA. 3 pack troser presenter till tjejens födelsedag :0).



Nu en timmes städ uppe på övervåningen :0)


Puss hej städtants lej ;)

Kommentarer
Postat av: Petra

åh skulle behöva städa här hemma oxå men orkar inte eller har ingen lust alls tappa all energi ef engla blev sjuk:-(fin serveter ja har lika dana kram

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Petra :( usssh tänker på er en massa ;(

vet du jag hängde upp dom vita spets gardinerna jag fick av dig i sovrummet :p)

vart hur mysigt som helst

så nästa gång du ska kastamassa tänk på mig hihihihi ,)

2008-10-19 @ 17:32:44
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback