- Get fooley

Hurry up and get them while you can! Fooey's Autumn collection is finally available *here* at FooeyEurope, but only in limited numbers. What are you waiting for? Be unique. Choose Fooey.


- Fooey goes europe snygga vintage kläder för dom minsta  ;)
Ollallaa mi lajki.

Fick ett mail tips på bloggen av en återförsäljare för dessa plagg och var snabbt tvungen att kika in ;)

Elephant Sweatshirt DressKitties Sweatshirt DressGnome- Long Sleeve T-shirtPeacock- Long Sleeve T-shirt


 Här har ni mina absoluta favoriter som mina ögon fastna för och som jag lätt skulle klä mina vintage retro ungar i ;)


spana in sidan på : http://www.fooeyeurope.com/ och låt dig slukas med i vintage modet 2008.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback