- HJÄLP jag trodde varulven var här för att stanna ....




- Puuuuh står i duschen och ska raka mig... men heyyy inte fan funkar rakhyveln :S grrrr
djävla man rakhyvel.. okej jag har ju använt den flitigt varje dag nu under en längre tid så den har nog gjort sitt.
stackaren som får slita upp och ner på alla behåriga ställen.

 Kännde hur svetten börja rinna i pannan när jag insåg att jag ej hade mer rakhyvlar.

Slet ut allt i badrummet i hopp om att finna nåt att raka mig med..
skulle jag behöva ta till saxen  tänkte jag i mitt stille sinne.

Men där i väskan bland alla tamponger låg den rosa räddaren i nöden alldeles oupppackad
snacka om att kunna andas ut,
jag slapp att ha varulven på besök.
Med långsamma nogranna drag fick den arbeta på kroppen.

silky smooth



Jessicas liv uncut...

Kommentarer
Postat av: Rabarberknopp

Men herregud, hur hårig hinner du bli på ett dygn människa..?? Hinner det ens växa ut stubb?? =0

Prova vax istället.....sliky smooth long time...

;-)

2008-10-14 @ 21:15:52
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Rabarberknopp : hahhahaha jag e VÄLDIGT petig ang håret hahahhaha ;)

Me dont like klety stuff like wax ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback