- Home with my baby




- Hemma efter ett ex antal timmar på barn mottagningen på sjukhuset.
Vilken tapper  liten tjej vi har som fått stå ut med massa stick tester blodprov som tog 30 min och en galskrikande Bambi
en svettig papap som fick hålla i henne och en mamma som höll för öronen blunda och hade tårar i ögonen ( Mitt hjärta pulserar starkt och jag får svimmnings attacker utav barn som skriker allra helst mina egna , gör ont i mamma hjärtat )


Som ni alla vet har jag 2 stalkers efte mig har snackar vi SJUKA människor som skriker då man håller ett litet barn i famnen
 i dag fick vi erfara detta å barn mottagningen.

Sitter inne på deras sköt rum har precis ammat Bambi  bär henne för att få henne att rapa och sjunger för henne ,
in kommer  stalkern släppr ner ungen ensam i lekrummet kommer in på toan står och skriker til oss medans JAg håller BAMBI
står vrålar skriker vilket jag gång på gång vinker ut hene med ett översittar  flin och säger hej då hej då hej då
Människan fortsätter trots att JIMMY säger åt henne att gå ut då vi har BAMBI där inne
men tror ni människan fattar ?
 Ojna vojne hur långt är vissa människor beredda att gå `?
stå och skrika framför ett litet oskyldigt barn (  då man kan man ju undra hur det är hemma stackars barn :( ).

Kan man bli så psykotiskt sjuk attvara en  stalker ?
Helt djävla flippat läkaren fick koma rycka in och ta ut henne stänga dörren och frågade va i sjutton det var frågan om vad det där var för sjuk människa.

Fick förklara för henne att det är en svartsjuk stalker som sitter skriver fula saker om mina tre barn att vi ska dö bla bla bla bla... läkaren bara skakade på huvdet och sa herregud vilken människa ussh.


 Efter detta har vi nu kontaktat polis genom att vi har vittnen från barn kliniken till denna äckliga bissarra händelse.
Vet ju aldrig vad en sån psykiskt sjuk människa  kan ta sig till.

Sitter läser min blogg dagligen ( ja jag ser fortfarande alla ip nummer.
Snacka om besatt sitter sen skriver anonyma kommentarer från samma ip nummer thats sick.

Hoppas deras barn blir fråntagna, ett barn ska ALDRIG behöva uppleva skrik från en förälder
där går gränsen det bara är så den gyllene gränsen träder man aldrig över.
Snacka om att göra bort sig själv.
ussh.

Men hemma är vi alla tre välbehållna :0)

Våan tappra riddare som fick genom gå så mycket i dag mamma och pappa är så stolta över dig.

Åt lunch på stan med en sovande Bambi, åkte handla massa mat frukt och lampor och en skruvdragare.

Handla present till Fredrik som  fyller år var förbi droppa av den  ett fint lysande träd :0)
Hälsa på Faster och kusinerna och lill Milou.

Hem  gick hämta paket min kamera hade kommit wiiihooo ;)
Handla snickers glass tills i kväll myyyys.


Nyss ammat och ska dammsuga skura nedervåningen, dom stora åt nyss kvälls mat.


Har ringt tre av mina vänner syrran mamma och min farsa och  R ang händelsen i dag ang stalkern.
Ussh ussh ussh och tvi på såna sjuka människor med en sån äcklig besatthet ussh ussh.



Kääärlek mamma Jessica

Kommentarer
Postat av: mia

herregud , det finns folk till allt. Det tråkiga är at såna människor aldrig fattar att dom e helt galna o behöver hjälp. kram på dig o bra att du polisanmäler. man ska inte ta sån skit...

Postat av: Vittne

Jag var en av mammorna som satt i väntrummet på barn och ungdoms mottagningen.

Jag vittnade det hela och hörde att du gång på gång vinkade ut människan i fråga utan resultat.



Tur att en läkare ingrepp.

Tycker synd om det lilla barnet :(



Visst hette eran dotter Bambi ?



2008-10-28 @ 19:27:01
Postat av: Jossa

Men fy och usch. Vad vill hon dig egentligen?

Visst har du polisanmält henne tidigare? Psykiskt störda människor finns det tyvärr gott om. Hoppas att du slipper henne i fortsättningen.

2008-10-28 @ 19:46:43
Postat av: fia

Men herregud vad kan folk ta sig till , hoppas verkligen att ni får va ifred och på ett sjukhus dessutom , där behöver man verkligen få det så lungt det bara går . hua va hemskt för er , hoppas som sagt att hon ger sig på ett eller annat sätt .

2008-10-28 @ 20:02:39
URL: http://ajaxen.blogg.se/
Postat av: Jennie

Det är verkligen inte klokt vad det finns för underliga människor! Bra att det är polisanmält, hoppas de gör nånting! en sådan människa kan ju inte ta hand om ett barn! Stå på er!

2008-10-28 @ 20:07:24
Postat av: Sabina

alltså herregud,va folk kan vara sjuka?

Varför har du blivit hennes offer?? Tur att där var läkaren, och andra vittnen...

Ha de så bra!!Du har väldigt vackra barn.. :)

-sabina-

2008-10-28 @ 20:07:47
Postat av: Susann

Hallå Jessica , jag har varit en passiv läsare dvs aldrig kommenterat , men detta var ju bara värt att kommentera.



Hoppas människan blir inlåst och att du och din Bambi slipper hennes påhopp i fortsättningen.



Kram susann från umeå

2008-10-28 @ 20:15:47
Postat av: anna

Tappra lillsessan ;) Känner igen ditt värkande mammahjärta...usch. Tur att hon är pigg nu ;)

Vilken hemsk människa och framför allt stackars barn tänk att behöva växa upp under sådana omständigheter........

2008-10-28 @ 20:31:40
URL: http://annatje77.blogspot.com/
Postat av: Malla

Fy vilka sjuka människor det finns. Vidrigt. Stackars din familj som måste leva med sådana människor i hälarna. Fy, det måste vara nåt stort fel i hjärnorna på dom. Big time. Tänker på er.



KRAM till dig och de dina.

2008-10-28 @ 20:37:58
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson
Postat av: Jennie

Men huva vilka människor det finns, bra att du anmäler. Kan man gapa och härja så där bland folk så undrar man ju hur det låter hemma hos dom...



Kram

2008-10-28 @ 20:58:53
URL: http://cocine-syr.blogspot.com
Postat av: Petra

Fy hoppas det lugnar ner sig nu!verkar ju galet,bra du ringde mig o tala om kram på er family!

2008-10-28 @ 22:21:35
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se/
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Tack alla som skrivit och kommenterat :0)

2008-10-28 @ 22:44:22
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Felicia

Det låter fan helt absurt. Jag vet inte vad jag hade gjort i en sådan sits, dock vet jag vad maken min hade gjort haha=)

2008-10-29 @ 00:03:11
URL: http://beingfelicia.blogg.se/
Postat av: Linda

fy fasiken, männsikan e ju helt störd! Man upphör aldrig att förvånas.

2008-10-29 @ 11:38:58
URL: http://familyspace.blogg.se/
Postat av: Maria

Alltså kan nån bli mer störd än sådär??? Jag blev helt mållös när jag läste inlägget!!! Finns det sånna hemska människor?

Det är ju nog jobbigt att du var där med lillan och tog prover - att utsätta sitt barn för sånt är jobbigt i mammahjärtat - å sen kommer denna männska och.... ja jag vet inte vad...

Man skulle vilja spärra in ån sån och det fort!!!



Hoppas att du mår bättre idag och att denna dag blir bra mycket bättre än igår!

2008-10-29 @ 14:19:41
URL: http://mariasundberg.blogspot.com
Postat av: pilluspilatus.blogg.se

Bra att ni gör allt för att sätta dit henne sånt kan bli så farligt om man inte gör nått eller får fel hhjälp..jag vet har varit med om sånt.....Mn ni verkar vara starka fina människor med en bra familjesammanhållning.....

Skriv gärna tillbaka,,,,kram

2008-10-29 @ 21:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback