- Im free to do what i whant



- Vaknar upp  efter en skööön lång natts sömn.
Kroppen känner sig frisk dock är knölen i bröstet kvar så jag sitter med en vetekudde på bröstet skönt.

Så djävla skönt kännde mig död i går :(
det abolut värsta jag varit med om...
kroppen hamna i dvala :(
usssh.

 I dag  åt vi åt god frulle med ägg adcocado goda mackor och coke.

I går drack jag bara vatten drack coke ur sugrör dvs sippra och 2 bananer och en morot  inte mycket för min del hihiihihi ;)


 I dag är det premiär för du blir vad du äter missa det inte :0)


shiiit hade visst rekord i mailboxen i dag
Tack alla söta rara för alla fina kommentarer och alla mail :0)


I dag regnar det så  vi drar en inne  dag.
Kenny gick med Madicken till dagiset i dag, duktiga storebror.


Peace and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback