- Sing it magistern sing it



-  Trevligt fick en helt ny bankdosa en svart snygg läckerhet.

Imorgon blir det stan tidigt
ska hämta ut pengarna på clas olhson sen ska vi på baby sång klockan 11.00
ska möta Petra och Engla 10.45 vi är väl inne vid 10.15 så det blir raka vägen upp mot våran träff ;)

 Hoppas på fin väder sen blir det mamma fika hihiihihihihiihi ;)
Mys mys mys mys mys mys mys mys.

 Nu  åller vi på tvätta Madickens ytterbyxer och jacka till dagis så det är rent och fint då hon ska dit i morgon ;)
Har lovat stanna på syster yster jobb lämna en påse oxå ;)
Återvinning kallas det visst ;)

Sen ska Engla få en hemlis men det vet redan hennes mamma om ;) Pink Pink
sen en fin scarves till mamma Petra :0)


Happy happy happy.


Kärlek mamma Jessica






Kommentarer
Postat av: Petra

yes pink lady:-)ses i morrn kram kram

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Petra Yeeees yeess zylifresch det gör vi :0)

2008-10-13 @ 22:00:07
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Malla

Kollade efter den där jackan till Madicken idag igen, men utan reslutat. Typiskt. Den är ju sååå fin. Ska kolla om jag hittar den när jag springer förbi nån annan H&M butik. Det står ju verkligen MADICKEN på den....



KRAMAR TILL ER ALLA!

2008-10-13 @ 22:22:30
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Malla : meeeen sööötnöt du är då :0)

jag vet såg oxå hennes namn på den ;)



Annars får jag fortsätta kolla nätet ;)



kram sweety

2008-10-13 @ 23:01:46
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback