- Sköna söndag dagen inan veckan startas om på nytt.



-  God dagens sköna söndag.
Jag har aldrig vart med om maken redan 21.00 när vi satt kollade på Boyd coddington somnade lillhjärtat på mitt bröst sov sig igenom hela programmet och genom hela American shoppers. som slutade 23.00
Gick upp la hon och hon somnade brevid mig   sov heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeela natten och vakna 06.40
ammade och somnade om till 08.40 ;)
Snacka om lyckad natt.
Känner mig hur  utvilad som helst och fylld av energi.

Idag är den renbädda sängar skura dammsuga dammtorka torka alla speglar som står på schemat
rengöra kaninerna tvätta mm.

Sen blir det en lång promenad :0) i det vackra höst vädret.

Gårdagens prinsessa :

* Strumpbraller och body och förklädes klänning Lindex. :0)
Vackra söta underbara du.

Imorgon har jag tid för att fixa naglarna som varje månad :0)
har gjort mina naglar sen innan kenny föddes.

Tisdag fyller älsklingen år och vi funderar på att åka på babysången med Bambi.

På onsdag har vi läkar tid på barn och hud på sjukhuset för Bambi.


I dag ska  vinsterna skickas av in the pocket baby tävlingen :0)


Ni får  hålla utkik fler  fina tävlingar kommer att komma. :0)



ha en skön söndag alla :0)



Kärlek Mamma Jessica    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback