- Snygga hållbara naglar i Örnsköldsvik.




- Jag har  gjort mina naglar på en hel del ställen runt om i örnsköldsvik i över 9 år.
Nu har jag fastnat för en toppen tjej som jag gjort mina naglar i ca 2 års tid.

Trevlig pratglad och sprallig precis som mig.
 Väldigt pratsam och omtänksam när man sitter fixxar naglarna en toppen tjej helt enkelt.

Jag gör mina naglar en gång i månaden och dom håller sig längre men eftersom jag är noga vill jag hålla efter dom noga oxå.
Gör jag dom en gång i månaden kostar det ca 550:-
sen tillkommer det om man vill blinga naglarna med snygga pärlor tex somjag brukar unna mig ;).

Så ni som bor i örnsköldsvik och söker en bra nagel tjej  som använder sig utav LCN gå besök henne.
Vill nu veta mer besök hennes sida på
www.cinashalsocenter.se

Kommentarer
Postat av: Felicia

Dina naglar är alltid skitfina!!

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Felica : Tack :0)

jag sköter om dom omsorgsfullt ;)

Ha det finast har saknat ditt bloggade ;)

2008-10-25 @ 11:07:26
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Felicia

Tack raring, nu kör jag igen.

Måste hitta ngt bra ställe här oxå som gör lika fina naglar som dina=)

2008-10-28 @ 11:19:58
URL: http://beingfelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback