- söndags middag



- I dag ska den här lila burken få göra sitt tillsammans med grytbitar och extra grädde med pressad potatis ångkokta broccolin och gula morötter :0)

Efterätten blir risala malta med en gog frukt sallad till med apelsin banan och kiwi.


 Drar en Hills  tv stund i dag
 har ju vart   så blåsigt och regnigt inte kul att vara ute då inte !!!!


Den nya lampan är inhandlad och har  står på sin nya plats och lyser upp.
Jag har fått uppgiften att städa nedervåningen då älsklingen är och tränar ;)
chillar även med lite data tid imellanåt  ;)

 Ikväll kommer kenny  hem , det ska mysas och  dushas innan en ny skol vecka tar fart.
Kenny är lite för duktig i maten så han rasade i väg 8 sidor för mycket på läxan :S
Finns som inget stopp på han i bland ;).




 Kärlek när den är som bäst
Mitt liv mina barn mina vänner min familj älskar er alla .



Vad äter ni denna söndag för middag ?

Kommentarer
Postat av: Carro

Vad roligt att han är duktig på matte ! Minns själv att allt blev så mycket roligare om man var duktig på något.



Låter som du haft en tipptopp söndag trots vårat trista väder. Man får passa på att ta vara på lite tid inne också när vädret inte vill hänga med. Som att göra förhoppningsvis smarrig middag, det lät gott iaf ;)

Postat av: Erica

Älskar när du delar med dig av din vardag :) Vi käkade nyss sen söndagsmiddag, lasagne med en god sallad och isvatten!

2008-10-05 @ 20:07:03
URL: http://tindrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback