- Torsdag ny dag med massa nya möjligheter




- Torsdag och en massa saker står på menyn i dag.

Bla åker jag och kenny in till stan om en timme med en kompis :0)
Kenny åker till pappa i kväll vid 17.00

18.00  ska jag gå med Madicken till Skeppet utklädd som en liten drak unge hihiihihiihi.
Riktigt kyligt  ute så nya skor till kenny ska vi kolla efter i dag, hoppas att vi hittar några bra .


Låne kameran ska lämnas in på clas olhson  och en lunch på stan ser det ut att bli.


 Hoppas att nåt paket dimper ner i brevlådan i dag med hihiihihi ;)


Kärlek Mamma Jessica

Kommentarer
Postat av: Johanna

Låter som en fin dag! Rätt kallt nu här också.

Postat av: Anki

Jag har 'nnu en gång mailat dig ang www.mogis.se bedrägerier hoppas att du kan svara vi är 7 tjejer som polisanmält henne nu !!!

2008-10-30 @ 15:30:31
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Johanna : Kylan tränger på , bara på med varmare kläder.



Anki : Jo jag vet har fått ca 30 mail nu ang den här bedragaren !!!!

2008-10-31 @ 09:57:52
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback