- Unbeliveble




-  somna i går medans jag ammade Bambi glömde tom släcka och låsa dörren då e man en trött hjälte ;).

 Vakna i natt av att det ringde skyddat nummer ?
Satte på datan skulle kolla mailen hade lovat skicka i väg kort och ser att stefans ex varit i farten  igen på hennes blockade ip nummer  och skrivit natten igenom på min blogg ?
Ringer upp kennys pappa ochberättar och han svarar direkt att  M  hans ex  suttit ringt han mitt i natten upprepade tillfällen senaste gången halv tre ?
 I dyng fyllan
Snälla Marlene om du läser det här
GE fan ring skyddat nummer till oss mitt  i natten vi har barn som bor här hemma som ska SOVA
och du ta hand om ditt barn sitället för att sitt drick mitt i natten.
Fatta att  vi har ett liv att sköta.
GE fan att hålla på ringa skyddat nummer mitt i natten sjuka djävla fanskap.

 Tycker så djävla synd om pojken ..
Hur kan man välja sitta supa bort sitt liv när man har ett barn att ta hand om ?

   Ringde upp soc nyss och berättade detta med hjälp av stefan.
så djävla sjukt,
stackars lilla  barn säger jag bara !!!!

Måste ju fan finnas ett djävla slut på det här.
Så fort du får lite innanför västen måste du hålla på med dina djävla trakkaserier.
get used to it du komme aldrig kunna bli som mig .
VÄNJ DIg för i helvete .
Djävla stalker.


FFL

Kommentarer
Postat av: Marlene

Man mår alltid lika dåligt när man hör att barn far illa- USCH! Tyvärr känner man sig hjälplös många gånger.



/Marlene -Inte den Marlene du skriver om :)

Postat av: Fia

Håller människan på ännu ?

Vad är problemet.

Hoppas att soc tar tag i detta för den lilla pjkens skull.

2008-10-24 @ 09:37:02
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Marlene : ja tyvärr är det så :(

Trodde inte att du var den marlene heller henne ip nummer är blockade sen över ett år tilbakadå hon sträck läst bloggen skriver fulheter om mina barn bla att hon skulle döda dom mm.



Fia : Tydligen.

Det har dom redan :0)

2008-10-24 @ 09:58:10
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: la mami

Gud va hemskt, trodde att hon skulle ge upp snart..

Hon måste verkligen älska dig :)

Hoppas att soc hjälper pojken och att mamman kan få hjälp med sina problem.Ha en underbar helg kram kram....

2008-10-24 @ 10:28:57
URL: http://lafamilja.blogg.se/
Postat av: VintageRetroPrinsessa

La mami : ha ha ha hon verkar ej fatta att vi INTE vill ha med människan att göra.

forstätter riga mig samt kennys pappa så fort hon får lite innan för västen.



Ha en underbarg helg baby

2008-10-24 @ 11:27:52
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Usch vad jobbigt :-(

2008-10-24 @ 15:15:23
URL: http://muppsan.com
Postat av: Pia - mamma med mera

Men herregud vilken människa!! fy vad jobbigt ni måste ha det... tänker på er...

2008-10-24 @ 15:38:03
URL: http://piiiiz.blogg.se/
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Madeleine : Jpbbigt tråkigt och djävligt irreterande !!!!



Pia mamma med mera : Ussh tvi och bläää.

Ha en super fin helg på er.

2008-10-24 @ 17:34:38
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Sjuka människa

Ni är så jävla blåsta allihopa varför kommenterar ni om någon ni inte vet ett skit om jag har suttit otaliga ggr hos polisen tack vare jessica som ringt trakasserat så fort hon kunnat öppna ögonen! vilken frisk människa döper sitt barn till Bambi? barnen har gråtit otaliga ggr pga alla hennes trakasserier tror du soc lyssnar på dig du är ju under utredning & kommer snart förlora vårdnaden om dina barn pgav allt du gjort du misshandlar ju dina egna barn sätter spår för livet sabbar för dina ex för att du inte vill se dem lyckliga i nya relationer du är den sjukaste av oss alla det vet du själv hoppas verkligen den psykiatriska undersökningen blir av nu för helvete så de kanske låser in dig för gott!

Jag vill aldrig bli en sån dålig mamma som du är aldrig någonsin.

2008-10-24 @ 21:13:16
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Marlene förstå att dina kommentarer BLOCKAS och skickas direkt till soc.

Sorry sorry.

Svider det i dina ögon att jag har tre vackra barn och ett lyckligt liv.



Är du avundsjuk på att min dotter heter Bambi ?

vad fan är det med dig.

Alla levr inte hello svensson liv och döper sina barn till svensson liv kolla på mig jag är inte den som lever det livet och döper mina barn till vackra namn get used to it och sluta trakkasera oss.



skaffa en egen djävla blogg att spy galla över.

Min behöver du inte smutsa ner.



smutsgris

2008-10-24 @ 21:21:05
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback