- Rock up my baby TÄVLING TÄVLING



Fridolina är en nätbutik som inriktar sig på kläder och skor för barn i åldern 0-10 år. Deras inriktning är främst streetmode samt väl designade kläder från nordiska märken.I sortimentet finns kläder från Svea, Rockefella, Levis, Ej sikke lej, Snoffs, Puma, Villervalla mfl
"Jag tävlar om ett presentkort á 400:- att handla för hos FridolinaMuppsan´s blogg. Tävla HÄR du oxå"


 Eller nu ska vi inte hasta det är inte jag som tävlar utan Bambi hon för talan och jag skriver bara ner det hon säger ;)

Om jag vinner  då vet ni vad jag vill ha
dom dära rusty leggingsen och svea mössan

Rock on säger Bambi... Och gör hårdrocks tecken hmm var har hon lärt sig det nånstans nu då  ?
Fnissar



Tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback