www.mogis.se




- Okej dom senaste dagarna har jag fått  en hel del mail och kommentarer ang bedragaen Mogi som även en hel del har polisanmält !!!

Jag själv köpte en ring för en hunka från
www.mogis.se

Dvs den berämda Thomas sabo ingen som  en hel del andra köpt,
 Hon vägrar skicka ringen till mig och ska ha kontonummret   mitt ?

Nooo way jose säger jag bara

JAG ska ha varan jag bet för.
 Kommer att bli kontaktad av polisen ang detta i morgon och fylla i papper.

så djääääävla sjukt så jag spryr asså.


Har ringens ens existerat liksom ?

Sen har  ett ex antal köpt ipone kläder mm   flera köpare på sammavara där oxå.

Fuck me baklänges,



Give me my ring back.




Kommentarer
Postat av: mini

wtf!? ge inte upp, ringen ska du ha, du har ju damn it betalat för den!

Postat av: Anonym

Hejhopp! Ha en trevlig kväll! :)

2008-10-30 @ 18:55:12
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: ♥Jennan♥

whaatt ja såg att hone sär å säger att dom mirakulöst dykt upp alal paket å hon vägrar nu ge er sakerna men de juh kalrt när man säljer samma sak til massa personer så kan man juh inte ge dom sakerna haha så ge dej tine du ska ha dne där ringen grejen kanske e att de inte ens e en sån ring hon säger å därför kan hon inte heller skicka

2008-10-30 @ 20:06:55
URL: http://killerprincess.blogg.se/
Postat av: Malla

HAHA, jag skulle få köpa en plattång av henne och skulle få den för en hundring. Betalade in pengarna, men har jag sett till någon plattång???? NO NO, big time. Hon ville ha kvitto på att jag betalat in pengar till henne... öhh, but WHY????? Hon ser väl för faan att jag betalat in pengarna.... Vilket jävla stolpskott!

2008-10-30 @ 20:26:16
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson
Postat av: Jossa

Jag hoppas verkligen att det löser sig för dig.

Jag blev blåst på tradera när jag köpte en mobil, helsicke vad förbannad jag blev.



Hoppas som sagt att det ordnar sig för dig. Oftast är det inte pengarna det handlar om, utan ilskan över att bli blåst av oärliga människor.



Du får gärna hålla oss updaterad över hur det går.

2008-10-30 @ 20:29:02
Postat av: Felicia

Har läst om det på skitmånga bloggar nu, det e för fan helt sjukt. Människan har fan inte sina pållar i stallet! Och värst är väl inlägget om att posten ska ha ringt upp henne - AS IF!

2008-10-30 @ 20:30:26
URL: http://beingfelicia.blogg.se/
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Mini : Ringen har nog aldrig existerat .

Har sålt till till minst fem andra sjukt :(



Anonym : Tack

Jeenan : Ja men precis ;)





Malla : tragiskt att dessa människor finns.

Stackars föräldrar

hålle rpå leker rikemans barn med andras cash.



Felicia : hahhahahhahaha ja precis

fick reda på hennes adress av både polis och bank och dom på posten vet INTE av några som helst paket hihiihihiihi







2008-10-31 @ 09:44:37
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: madde

Jag köpte hennes iphone för 3500kr, hon hade tydligen sålt den tills minst en tjej till. Jag har polisanmält och det borde ALLA göra som blivit lurade så polisen prioriterar fallet!

2008-10-31 @ 14:37:40
Postat av: Josie

Men dra mig baklänges. Hur många är det egentligen som köpt den där jävla Thomas Sabo ringen?! Jag blir bara mer och mer förbannad varenda gång jag upptäcker ännu en som blivit lurad.

Fan att jag är en av dem!!!

2008-10-31 @ 21:18:16
URL: http://thejosie.blogg.se/
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Josie : det roliga är nu att MOgi aka Malin påstår att det vart för mycket drför hon sålde samma vara till alla what ?

5 varer fan min dotter på 5 hade ju kunnat kirra det

Jesus

2008-11-01 @ 12:39:13
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: evelina

fy fan vad dåligt !!!!! jag har också köpt den där plattången och väntat på den i två månader, nu blir det en polisanmälan.

2008-11-04 @ 15:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback