- Adam tensta he so cool




- Hola ladies and gentleman ;)
Back from town .

 Hade en liten prinsessa som saknat mamma.
Gick själv på stan innanjag hooka upp med Mallan på åhlens garaget ;)
Sen begav vi oss till vårat place KINA
drog en friterad fläskfile med sötsur och massa sallad och en kaffe efter maten, gott och lyxigt.

Fick skjuts hem från stan av Malin thannx my friend.

Shoppade en snygg höst jacka Madicken som hon ska få testa då hon kommer hem  wiihooo ;)
Låg där på Lindex ouppackade ;)
så jag norpade snabbt åt mig en riktigt fin :0).


Älsklingen åkte precis och träna så jag är hemma med kenny  pysslar med han och donar.

Kvällsmaten blir  lax i folie paket potatis dill och citron sås muuums.

Imorgon blir det bad för kenny på gympan spännande ;)
Han längtar för han är en riktig fisk i vatten
redan när han bara var några månader bada vi med han flera ggr i veckan ( med hans pappa )
som höll på  med dykning, han är som en fisk i vattnet som sin mamma.


Kääärlek Mamma Jessica

Kommentarer
Postat av: mini

hej mina söta små fiskar! hoppas ni mår bra där uppe, kram! mini

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Mini : Här mås det fina fisken ;)

ska strax kika in i bloggen din och se vad som händer där nere i landet .0)



ha det finast

2008-09-09 @ 15:11:26
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback