- Beväpnad med en snygg varm höst tröja /jacka




-  Stog  på Lindex spanae efter en rånarluva fick bara syn på en rosa ränkte hmm dom har säkert en brun på killarnas mycket riktigt så jag köpte en till Bambi att ha nu i vinter.
ser ut som en mini rånare i den.

Till Madicken fann jag denna härliga Helly hansen aktiga tröja i svart lurv med en flanellfodrad insida med sita filurer och emblem på sidan.
Riktigt nöjd.

 Gick in på hm  för att kolal om mina örhängen fanns kvar ( Bambi råkade knyppla sönder ena )
Men just dom fanns ej så jag köpte ett par andra istälet.
3 pack handkrämar  och ett   läppglans med god doft och en sponge  ( rimmar på bonge om man vill skratta lite )
att massera in tvålen i dushen.

 Bärnstens armband till mig.

 Till kenny vart det    mjuka braller att softa i Grå tröja som e snyggt med ett vitt linne under.
Splitter ny allvädersjacka med fleece foder precis vad han behövde då hans andra var för liten ;) Tjing tjing.
En snygg Linkin park t-shirt. Funderar på att köpa Linkin park mössan i grått från Åhelens till han med ;).
Allt second hand / Röda korset .

 Till Madicken vart det en bok om katter vi ska läsa i kväll.
Utsvängda jeans och en Puma tröja  ( Splitt ny med lappar)och en söt coolage tröja som ska värma henne i  höst. Allt second hand / Röda korset.

 Emil bok Bambi / Madicken och en rolig bok att sitta läsa  då man sitter på toa gör sina behov ;)

  Tunika i  skönt material till mig och en RETRO girl tröja till Bambi.




Sist men inte minst denna underbara lampa  ( från indiska )
Köpte den second hand för en tio ser SPLITTER ny ut ;)
Perfekt då jag tänkte köpa den indiska nu i sommras men  då jag  skulle köpa denvar den slut.
Men nu har jag den hemma :0)
Pryder snyggt i sovrummet.



Kääärlek Respekt.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Du vore en perfekt kandidat till tv-programmet lyxfällan

2008-09-09 @ 19:17:55
Postat av: VintageRetroPrinsessa

sanna : MOhahhahahhahhahahaahhahahha are you kidding me ?

Jag lever aldrig över mina tillgångar

äger inte ens ett kreditkort

har aldrig tagit lån ;)

så vad skulle jag ha där och göra say mig det ;) ???


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback