- Djur och natur inslag på Madickens dagis




- Fick hem sjörövarposten i dag.
Årets tema är djur och natur vilket passar oss utmärkt då vi är insatta i både djur och natur här hemma så det ska bli oerhört intresant.


Önskar att det fanns skogsmulle kvar som barnen skulle kunnat gått i men tyvärr verkar det ej finnas kvar ?
som liten älskade jag  mina skogsmulle dagar.
Jag hade min lilla kånken väska  min varma choklad som alltid fick skinn på sig och mina ost och skink limpmacker.
Luften där ute i skogen var magiskt.
Skogsmulle var magisk.





 Nu dags att pussa dom där uppe som sover som små nassegrisar.


Min frukst blir ett stort glass is vattenmed citron  ( ekologiskt citron )
The mitt nya chokladthe från Lagerhouse.



Njut  dagen.


Kärlek Respekt Mamma Jessica

Kommentarer
Postat av: Lisseth

mulle finns här nere i skåne..

dock lite långat att åka kanske ?! hehe

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Lisseth : Lite väl långt va ;)

2008-09-09 @ 15:10:42
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: milla

Jag gick också på mulle och minns att man gick och städade i skogen och sedan satt man och fikade på en inplastad tidning :) Japp, min kille gick på mulle när han gick dagis förra året, det är mysigt (men det är ju bara en utklädd fröken som han sa..haha).

2008-09-09 @ 16:02:19
URL: http://memillakilla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback