- Its the beat




- Välkommnar min nya Burberry parfym som heter The beat ett hett tips nu i höst .
Lite make up.
Och en till hårfärg  ( bra att ha ett lager viktigt då man färgar håret ofta )

  Fynda en höst jacka till Bambi och 2 fina klänningar second hand / röda k .

 Pax skor till Bambi att ha sen. Second hand.

 Kavatt skor till Bambi att ha sen.  Second hand.

 Röd fleece Bamse dress till Madicken att ha dagis Second hand.

 Pop tröja kenny , söt pyjamas Madicken  och PoP jeans second hand.

 Fann en helt ny Jacka som kenny kan ha  som skol jacka sen ;) Perfekt. Second hand.





 Mina nya ulliga vänner som är nyckelringar
Perfekt att Pimpa upp väskan nu i höst  ;) Second hand.



Dagens fråga har du inhandlat nån ny höst parfym ?


Kärlek Mamma Jessica

Kommentarer
Postat av: Kristin

De röda Kavat stövlarna var ju helt underbara, avis :)

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Kristin : Tack ja jag var nöjd med dom dock i storlek 24 så Bambi får vänta tills hon kan ha dom ;)

Hade önskat att dom hade funnits i Madickens storlek :0)



Kram

2008-09-19 @ 20:30:28
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Jossa

Har du hört något från din dotter i Turkiet? Hoppas att hon har det varmt och skönt (till skilland från vad det är här hemma...)



Ha en bra fredagskväll :)

2008-09-19 @ 23:07:45
Postat av: Jossa

Givetvis skulle det stå till skillnad från vad det är här hemma... :)

2008-09-19 @ 23:09:02
Postat av: la mami

Du är bäst på att fynda, hoppas att ni har haft en trevlig fredagkväll fast att ni saknar en familjemedlem. mina susar så gott nu och jag unnar mig lite blogg time. Ha en fortsatt trevlig helg.. kram

2008-09-19 @ 23:15:50
URL: http://lafamilja.blogg.se/
Postat av: Görel

Nej har inte handlat någon ny parfym men jag skulle vilja ha Escadas nya! Doftar uuunderbart!!

2008-09-19 @ 23:34:34
URL: http://gorelb.blogg.se/
Postat av: Malla

Oh I LOVE Burberrys parfymer, i lagom dos såklart. Har dock inte doftat på den där.... ÄR den snarlik de andra dofterna eller???

2008-09-19 @ 23:38:23
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Jossa : Nope deras mobiler funkar tyvärr ej

men jag vet att hon har det bra tillsammans med sin pappa :0)

Fast i dag har värmen kommit till övik ;)





La mami :0) Mysigt att ha lite egentid ochså så det gör du alldeles rätt i ;=-.



Görel : Du får unna dig den då :0)



Malla _ den här är snäppet värre kan vi säga finns även en rosa utgåva den elite sötare denna var grymm ;=)

helt käääär i den kram på er

2008-09-20 @ 12:02:11
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Jossa

Ja det är klart att hon har det bra :)



Ja det har verkligen varit härligt väder idag, hoppas att det fortsätter.

2008-09-20 @ 22:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback